Perspectiva lui Julian
"Încetează să-mi atingi picioarele,"i-am spus lui Aiden care a insistat să-mi ofere un masaj la picioare chiar dacă s-a adeverit că e groaznic la asta.
"Scuze,"el a răspuns agitat îndepărtându-se de pat. "Ce îți pot aduce?"
"Nimic. Aiden,sunt bine. Doar lasă-mă să mă odihnesc,"am spus în timp ce m-am afundat înapoi în așternuturi. "Du-te la școală, voi fi bine."
"Okay,"el a acceptat în cele din urmă înainte să-mi ofere un sărut și să-și ia geanta , uitându-se la mine pentru a suta oară pentru a vedea dacă m-am răzgândit.
"Aiden du-te!"
"Bine,bine,"el a spus cedând înainte să dispară. Am oftat extenuat în timp ce mă holbez la tavan , contemplând la cum a ajuns viața mea în ultimele luni.
Sunt însărcinat în cinci luni iar copilul ar trebui să iasă luna viitoare , chiar dacă se simte ca și cum ar ieși în orice secundă de acum. Stomacul meu e de mărimea a doi pepeni și mi s-a spus să nu fac nimic stresant , ordinele lui Aiden. Am refuzat să renunț la școală , deci i-am pus pe părinții noștri să inventeze o boală pe care o am iar acum Aiden îmi aduce lecțiile acasă pentru mine și comunic cu profesorii online.
Toți știu acum, spunându-le despre asta a fost probabil cea mai groaznică parte a sarcinii , a fost cea mai stânjenitoare experință din viața mea să încerc să conving mii de oameni că eu , un bărbat, sunt însărcinat. Nimeni nu a crezut la început , indiferent de ce am spus , dar apoi Aiden mi-a ridicat bluza fără permisiuune ca ei să îmi vadă burta , cei care încă nu erau convinși au ascultat pentru bătăile inimii și boom , ei au crezut. A fost dificil dar cu timpul oamenii au ajuns să accepte situația și sunt nerăbdători să avem un copil. E ce au vrut iar acum au pe cineva pentru a fi viitorul alfa , Levi niciodată nu ar putea fi alfa al haitei și acesta va fi un subiect pe care va trebui să îl discutăm cu el când va fi mai mare.
Levi nu s-a schimbat mult în ultimele luni , ei bine așa cred , Aiden a spus că el e mai bine. Haita l-a acceptat cu brațele deschise pe care a încercat să le muște , el nu a lăsat pe nimeni să îl atingă pe lângă mine și Aiden. El e un copil tăcut , dar vorbește mai mult acum ceea ce văd ca o mare realizare. Levi și Aiden au devenit apropiați în propriul lor fel , ei se ciondănesc de multe ori dar cred că e drăguț pentru că el e ca un mini Aiden. Când nu e cu noi , el e în școala haitei în care încercăm încet să îl integrăm. El merge în zilele sale bune și stă acasă când chiar nu vrea să meargă, e mai mult ca el să devină un membru al societății decât să învețe. El trebuie să înceapă să interacționeze cu oamenii ,înafară de noi și face o treabă destul de bună.
"Julian,"m-am uitat în cealaltă parte a camerei, urmărind vocea pentru a-l găsi pe Levi în pragul ușii .
Chiar dacă l-am adoptat și e copilul nostru acum el nu ne spune tată sau altceva , ceea ce nu mă deranjează. El încă trebuie să se deschidă în legătură cu familia sa din trecut deci nu știu cât de apropiat a fost cu părinții săi. I-am spus că ne poate spune cum îi este confortabil , deci a rămas blocat la numele noastre.
"Hey, tocmai te-ai trezit?",am întrebat făcându-l să încuviințeze leneș.
"Lasă-mă să-ți fac ceva să mănânci."
"E okay, Aiden a lăsat mâncare pentru mine,"el a spus repede , lui nu îi place ca eu să fac ceva de când a aflat că sunt însărcinat. El a acceptat fără nici o întrebare , cred că e din cauză că este tânăr și nu realizează că bărbații de obicei nu iau rolul purtătorului de copil . El nu a avut o reacție prea mare când i-am spus că va avea un frățior, un mic zâmbet dar asta a fost tot.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
WerewolfJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...