Perspectiva lui Aiden
M-am uitat în jos la forma adormită a lui Julian cu un zâmbet pe buze în timp ce îmi trec degetele prin părul său blond. El zâmbește, ghemuindu-se în corpul meu cu capul său ascuns în curbura gâtului meu lăsându-și respirația caldă să mă atingă foarte delicat.
--flashback--
"A-Aiden.."Julian a chemat făcându-mi capul să se îndrepte spre el pentru a-l găsi stând în fața băii nu doar în tricoul meu dar și în boxeri. Am înghițit pentru mine în timp ce îl privesc cum se înroșește și se joacă cu degetele sale agitat ,abătându-și ochii de la ai mei.
"Yeah,"am spus încercând să mă țin sub control. Nu am făcut nimic intim în aproape o lună și chiar dacă asta nu e chiar în mintea mea , cu siguranță a fost primul gând al corpului meu văzându-mi perechea în acest fel.
"Putem dormi împreună în seara asta?,"el a întrebat ,teama din vocea sa clară în timp ce se îndreaptă spre mine încet. "T-te rog."
"Okay,"am spus cu mică reținere , el a zâmbit larg făcând sentimentul să dispară în timp ce se așează sub așternuturi cu ochii plini de fericire. Am închis televizorul și luminile înainte să mă strecor sub pătură unde imediat și-a agățat corpul de al meu. Mi-am permis plăcerea de a-l avea în brațele mele ,înfășurându-mi brațul în jurul său și trăgându-l mai aproape.
-- end of flashback--
Julian a început încet să se foiască lăsând un miorlăit drăguț înainte să închidă spațiul dintre noi și să lase un oftat mulțumit . Ochii săi încet s-au deschis iar un zâmbet i-a cuprins buzele , el și-a întărit strânsoarea pe mine înainte să inhaleze adânc ,încet ochii săi ridicându-se spre mine doar pentru a îngheța când i-au întâlnit pe ai mei. Inima sa s-a oprit, ochii săi albaștri lărgindu-se cu starea de panică crescând ,obrajii săi fiind inundați cu acea tentă roșie uimitoare .
"Bună dimineața,"am spus cu un rânjet , scoțându-l din paralizia sa temporară.
"'Neața,"el a spus încet, punându-și capul în gâtul meu pentru a se ascunde. Mi-am abținut râsul nedorind să fie prea jenat în timp ce inima sa bate la fel de puternic ca și tobele.
"Astăzi voi lucra afară , sunt câteva cărți vechi și televizorul ca să te țină ocupat ,"am spus calm , el imediat s-a rdicat , rușinea de mult dispărută în timp ce se uită la mine confuz.
"Pot ajuta cu ceea ce faci,"el a spus nerăbdător în timp ce îi dau la o parte părul de pe față.
"Nu ești sută la sută bine încă,"am spus atingându-i brațul subțire cu dosul palmei mele . El arată mult mai în viață de când a venit dar mai are încă mult până va reveni la ce obișnuia să fie. L-am văzut ieri când era în baie și sunt destul de sigur că i-am văzut coastele . Chiar și când l-am ținut s-a simțit diferit , ca și cum am dormit cu ceva fragil și delicat.
"Sunt bine,"el a argumentat făcându-mă să-mi rotesc ochii.
"Nu,"am spus simplu ,el s-a așezat pe corpul meu deci stă în poala mea cu mâinile pe pieptul meu pentru suport. Doar dacă ar ști ce îmi face asta.
"Nu voi lucra , voi privi ,"el a rugat prinzând dezaprobarea din ochii mei. "Vreau doar să petrec timp cu tine ,"el a șoptit încet , această singură propoziție m-a convins ,amintindu-mi că el simțindu-se singur e ceea ce a început acest dezastru .
"Okay,"am spus ignorând licărirea nerăbdătoare din ochii săi . "Doar vei privi,"el a încuviințat fericit înainte să se aplece și să mă îmbrățișeze, l-am îmbrățișat înapoi simțindu-mă complet cu șocurile care trec prin corpurile noastre de la conexiune. El s-a ridicat încet cu capul său planând peste al meu , ochii mei au rămas fixați pe ai săi care încet devin întunecați cu dorință.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Hombres LoboJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...