Perspectiva lui Aiden
"E mai mult?!" ,am exclamat în tim pce intrăm în mașină.
"Ei bine evident," Julian a răspuns, scoțând mașina din parcare. "Unele lucruri au fost lăsate pentru mâine pentru că cineva a vrut să acționeze pe moment."
"Nu îmi pare rău," am ripostat, făcându-l să-și rotească ochii.
"Ne întoarcem la hotel pentru masa de prânz totuși," el a informat în timp ce a accelerat. "Ce vrei să mănânci azi?"
"De ce nu alegi tu ceva? "am spus, privindu-l cu ochi îngrijorați. El a făcut atât de multe lucruri de când am plecat de acasă pentru a mă mulțumi pe mine încât a uitat de el.
"Nu,asta e pentru ti-"
"Noi," am intervenit. "E pentru ambii, deci alegi unde ți-ar plăcea să mâncăm."
"Okay."
--
"Retrag ce am spus. Retrag al naibii ce am spus. Vreau să merg la Popeyes!", am exclamat în timp ce mă uit în jurul camerei pline cu plante peste tot și un meniu sută la sută vegetarian.
"Prea târziu,"el a răspuns, făcându-mă să mă încrunt.
"Julian, totul aici sună ciudat," m-am plâns în timp ce răsfoiesc prin meniu. "Uite,tocăniță mare cu orz și frittata cu ardei roșu și usturoi ...asta de fapt sună destul de bine, cred că voi încerca asta. Ce e Broccolini *¹ totuși? E ca și broccoli vegetarian? Nu este broccoli deja o legumă?," am întrebat făcându-l să râdă puternic, multe capete întorcându-se îndirecția noastră dar el pare să nu observe , aparent imposibil să se oprească.
"Hmm," am murmurat în timp ce el încearcă să se liniștească, mi-am sorbit apa ținându-mi ochii pe un Julian zâmbitor.
După ce am comandat am continuat să vorbim ,repede devenind cei mai gălăgioși oameni din restaurant sau cel puțin el este, eu luând sarcina de a-l face să râdă cât de mult este fizic posibil.
"G-gata,"el s-a bâlbâit, strângându-și stomacul în timp ce se rezeamă de masă.
"Iubesc acel râset," am recunoscut privindu-l cu fața în palme. "Atât de mult," am terminat, dându-i la o parte părul din ochi. El mi-a oferit un mic zâmbet când mâncarea a ajuns, făcându-mi mâna să se retragă, în acestezile el a zâmbit atât de mult. Iubesc asta, mă face mai fericit să-l văd râzând atât de mult.
"Frittata e o crustă subțire de pizza cu legume deasupra," am declarat când am terminat a patra porție."Încă una!"
"Ajunge Thor," el a spus chicotind puțin în timp ce își șterge gura cu micul șervețel înainte să-i facă semn ospătarului să-mi de-a nota de plată. "Ziua e aproape pe sfârșite, nu-i așa."
"Yeah,a trecut imediat," am răspuns, uitându-mă afară pe fereastra restaurantului la cerul de după amiază.
"Cred că mai putem face ceva azi,"el a spus înainte să pună câțiva bani pe masă, am încuviințat în timp ce ne-am ridicat și am plecat ținându-ne de mână.
--
"I'll take you anywhere,a nywhere!, *² "am cântat o dată cu una din melodiile mele preferate care este din păcate uitată și din anii '18."I'll buy you diamonds, give you rings. I'll give you anything, anything!", am continuat , lovind cu palmele peste bordul mașinii , cântând atât de puternic încât șoferii care trec pe lângă noi aclamă împreună cu mine.
Julian a rămas tăcut zâmbind pentru sine ,permițându-mi să am mica mea sesiune în pace în timp ce înaintăm pe șosea.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Hombres LoboJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...