Perspectiva lui Aiden
Ochii mei sunt pe Julian în schimbul meniului pe care ar trebui să fie , ochii săi sunt mult mai plini de viață iar pielea sa are o căldură pe care nu am văzut-o de un timp.
"Te vei opri să te uiți la mine,"el a întrebat încă ținându-și ochii pe meniu.
"Nu cred că pot,"am spus făcându-i obrajii să prindă o tentă de culoare care mi-a făcut zâmbetul să crească. Când nu a răspuns mi-am frecat piciorul de al său pe sub masă. El a sărit surprins cu ochi largi înainte să se uite urât la mine. Suntem într-un restaurant slab luminat , cu masa într-un colț iar fața de masă până în pământ deci știu că nimeni nu va vedea .
Când m-a ignorat mi-am ridicat piciorul mai sus peste al său , dar el nu a reacționat. I-am despărțit picioarele făcându-l să mormăie , mi-am dat repede pantoful jos înainte să îi masez membrul cu degetele. El a gâfâit surprins și s-a aplecat peste masă , părul acoperindu-i fața. El mi-a împins piciorul la o parte și am râs la reacția sa , încet ridicându-se când și-a recăpătat controlul.
"Ce e în neregulă cu tine?!"el a sâsâit cu asprime , aranjându-și pantalonii în timp ce se uită în jurul nostru pentru a se asigura că nimeni nu a observat.
"Am gustat ceva ce mi-a plăcut foarte mult iar acum vreau mai mult,"am mârâit lingându-mi buzele , obrajii săi au luat foc și și-a ridicat meniul pentru a mă bloca de la a-l vedea. "Mă voi enerva dacă nu pot să te văd,"am spus în timp ce râd și încerc să trag meniul dar el nu se clintește. "Jewels.."
"Nu,"el a răspuns făcându-mi zâmbetul să se lărgească. Mi-am strecurat piciorul înapoi între picioarele sale făcându-l să chițăie puțin în timp ce mâinile sale țin tremurând de meniu, mi-am apăsat piciorul peste membrul său puțin întărit în timp ce încet se apleacă înainte.
"Ori mă lași să te văd.."am spus în timp ce îi ating coapsa. "..ori o să mă distrez puțin,"am spus apăsând pe membrul său .
"B-bine,"el s-a bâlbâit coborând meniul și dezvăluind fața sa frumoasă acoperită de roșeață. Mi-am îndepărtat piciorul făcându-l să expire ușurat chiar dacă am prins o urmă de dezamăgire în ochii săi . "Acum comportă-te bine ."
"Ce vei comanda?",am întrebat ridicând meniul și uitându-mă prin el pentru prima dată.
"Specialitatea Wonton Vegetarian ,"el a spus cu nou entuziasm.
"Desigur."
"Tu?",el a întrebat ignorându-mi comentariul , m-am uitat prin meniu repede înainte să aleg lucrurile care îmi plac.
"Cred că voi comanda câteva wontons , tăiței și puiul dulce și acru,"am spus închizându-mi meniul fericit cu alegerea. "Iubesc mâncarea chinezească!"
"Clar,"el a murmurat închizând meniul și uitându-se prin restaurant. E destul de drăguț pentru un oraș atât de mic și e un număr acceptabil de oameni, ne-a luat două ore să ajungem în oraș de vreme ce casa e practic în mijlocul pustietății. "Ce vom face cu Isabel."
"Cine?,"am întrebat ,sorbindu-mi apa ,starea mea bună acum dispărută.
"Nu fi așa,"el a spus cu un mormăit în răspuns. "Ea doar a încercat să ajute , să de-a sfaturi ca orice prieten ar fi făcut."
"Yeah , dar prietenii nu dau sfaturi prostești,"am scuipat făcându-l să ofteze.
"Știu că a încercat să ajungă la tine la fel de mult ca și la mine , cel puțin ar trebui să vorbim cu ea,el a spus aplecându-se peste masă când nu am răspuns. "Nu putem doar să o scoatem din viețile noastre."
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Loup-garouJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...