Perspectiva lui Aiden
"Deci...cât ai primit?", Julian a întrebat agitat imediat ce am ieșit din clasă. I-am înmânat hârtia iar ochii săi s-au uitat pe ea repede. "Optzeci și șapte , "el a spus cu un zâmbet.
"Și nu am mituit pe nimeni, " am spus făcându-l să zâmbească mândru și să-și înfășoare brațele în jurul gâtului meu , trăgându-mă într-un sărut.
"Sunt mândru de tine," el a spus împreunându-ne mâinile în timp ce mergem împreună. El m-a ajutat să studiez pentru examenele care au venit mult mai repede decât erau așteptate. Astăzi e ultima noastră zi de școală înainte de vacanța de Crăciun , ne aflăm rezultatele deci după prânz vom fi liberi pentru a fi ocupați doar cu problemele haitei.
"Vrei să mănânci cu ceilalți sau doar să ne relaxăm într-o clasă," am oferit în timp ce elevi trec pe lângă noi spre sala de mese.
"Aș prefera să nu-i văd pe Emitt și Beckett sugându-și fețele celuilalt în timp ce Isabel filmează cu salivă scurgândui-se pe față, "el a spus conducându-ne în direcția opusă.
Flashback
"Nu ești speriat? Eu sunt speriat, dacă el nu are o pereche ca și Beckett? ," Julian a spus în timp ce mergem spre sală împreună. El nu arată asta foarte bine , dar lui îi pasă mult de Emitt . Nu i-am spus că ei sunt o pereche , nu e locul meu și asta nu l-ar afecta.
"Va fi bine,"am răspuns când am intrat în sală, nu e la fel de aglomerat ca la încoronarea noastră dar este plină cu fete din haită care sunt disperate să fie perechea lui Emitt . Ele au fost dezamăgite cu Beckett dar ele și-au redirecționat speranța spre Emitt , ele vor fi surprinse.
Acum că suntem Alpha trebuie să fim prezenți pentru Trezire de oricâte ori reușim , în special pentru oameni ca și beta și omega. Cei mai mulți oameni sar peste tot procesul fastuos și doar așteaptă să se întâmple cândva în zi, dar desigur că Emitt vrea să impresioneze pe toată lumea.
Ceremonia a început la scut timp după ce am ajuns , acum suntem așezați pe scenă cu Julian strângându-mi mâna puternic chiar dacă fața sa nu arată nici o emoție. Când ei i-au spus lui Emitt să-și deschidă ochii , el nici măcar nu a clipit înainte să alerge spre brațele deschise ale lui Beckett ,îmbrățișându-l strâns și sărutându-se în timp ce toți îi privesc șocați.
"Aceștia doi..," Julian a început arătând cel mai șocat dintre toți. "Dar Beckett.. doi bărbați din nou.Ce?"
I-am frecat umerii liniștitor în timp ce continuăm să ne uităm la cum cei doi se atacă pe celălalt feroce . Ei nu par să se oprească prea curând deci oamenii repede au început să plece în timp ce hainele lor au început să dispară. Nu i-am văzut pe părinții lor de vreme ce am fost prea ocupat trăgând-o afară pe Isabel care are lacrimi alunecându-i pe față.
""Toți prietenii mei...sunt gay..", ea a plâns făcându-mă să mă încrunt cu îngrijorare. "Asta e cea mai bună zi a vieții mele!", ea a strigat afară iar Julian a închis ușa în urma ultimei fete dezamăgite.
"De ce sunt toți cei arătoși gay!,"ea a strigat înainte să alerge pentru a-și ajunge din urmă prietenii.
End of flashback
"Vrei să ieșim diseară?", am întrebat făcându-l pe Julian să înghețe cu o bucată de salaltă atârnându-i din gură în timp ce se holbează la mine cu ochi largi.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Lupi mannariJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...