Capitolul 41

1.5K 108 8
                                    

Perspectiva lui Julian


"Aiden," am spus încet , scuturându-i puțin umărul. "Aiden."

"Ngh,"el a mormăit, îndepărtându-mă puțin.

"Aiden," am spus puțin mai tare aruncându-mi partea superioară a corpului peste al său, mi-am așezat capul  privind cum fața i se umple repede cu iritare.  L-am mai privit un timp cum încet a adormit la loc , încruntăturile sale dispărând și fața sa relaxându-se. I-am împins obrazul , răsucindu-mi degetul în pielea sa. "Aidennnn."

" Al naibii să fie!" ,Aiden a mormăit ridicându-se furios și făcându-mă să mă retrag repede , m-am așezat în genunchi și l-am privit. El și-a frecat ochii iritat , încercând să se elibereze de straturile de așternuturi în care s-a încurcat aseară. Când ochii săi au ajuns pe mine, ei s-au întunecat puțin ,încruntându-se nervos.

"'Neața,"am spus un zâmbet agitat în timp ce se holbează la mine iritat.

" Scopul vacanței e să dormi Julian,"el a mormăit , repetând fraza pe care am auzit-o de un milion de ori. "Lasă-mă să fiu fericit," el a implorat în timp ce m-am așezat în poala sa, repede punându-mi brațele în jurul gâtului său.

"M-am plictisit,"am spus făcându-l să-și rotească ochii. "Am făcut ce ai spus, am mâncat, am citit o întreagă carte, am citit din nou, chiar am ieșit la o alergare, m-am uitat la televizor, am făcut duș și m-am întors iar tu încă dormeai.E trei după amiază!" am exclamat făcându-l să-și arcuiască o sprânceană.

"Aș fi putut să o fac până la cinci,"el a răspuns rezemându-se pe spate în brațele sale pentru suport, el nu m-a atins iar asta mă deranjează pentru un motiv.

"Foarte rău,"am spus făcându-l să cadă înapoi pe pat,eu rămânând încă pe el.

"Mă voi întoarce la somn,"el a spus închizându-și ochii.

"Aiden."

"Om.Saddley om Pom pommmm,"el a fredonat făcându-mă să mă încrunt.

El a făcut asta până în cele din urmă am renunțat să încerc să vorbesc cu el. Doar am vrut să petrec timp cu el , în ultimele luni tot ce am făcut l-a implicat pe Aiden într-un fel deci acum că el hibernează în fiecare zi nu știu cum să mă întorc la a face lucrurile singur. În trecut uram să fiu cu ceilalți pentru o perioadă mai mare decât necesar ,dar acum cu Aiden vreau să fiu cu el cât de mult e posibil. Știu că am devenit puțin lipicios în ultimul timp , ceea ce găsesc scârbos dar nu mă pot opri, el mă face să zâmbesc și îmi acordă atenție constantă ,evident că am devenit dependent de atât de multă dragoste și am nevoie de doza mea.

Iubire, el mi-a spus că mă iubește. Doar gândul îmi trimite inima într-o cursă brutală, căldură imediat inunându-mi obrajii. În acea seară la privit de stele a fost cu siguranță cea mai frumoasă seară din viața mea, el a făcut totul atât de perfect și a fost atât de frumos.  Am fost fericit cu noul telescop și picnic, apoi el a trebuit să scoată chestia cu steaua iar emoțiile mele au zburat prin tot locul. Ca și cum asta nu a fost suficient , el a spus acea confesiune de dragoste  care mi-a dărâmat pereții și câteva prejudecăți despre el cu asta. Deci acum ,yeah sunt de înțeles puțin lipicios.

"Aș aprecia dacă nu ai mișca acea erecție în mine," el a spus brusc, trăgându-mă din gândurile mele ochii mei s-au mutat pentru a găsi o erecție. Mi-am simțit obrajii colorându-se considerabil ,m-am uitat în sus la el pentru a-l vedea rânjind cu ochii încă închiși. M-am dat jos înainte să mă întind lângă el lăsând un oftat frustrat. M-am holbat la tavan întrebându-mă ce naiba să fac cu mine în timp ce subcoștient îi ascult respirația reglându-se în timp ce adoarme repede.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum