Capitolul 24

1.9K 139 29
                                    

Perspectiva lui Aiden


Am zumzăit în încântare când Julian mi-a tras agresiv capul pe spate în timp ce mă sărută în propriul său ritm și l-am lăsat să conducă , mâinile mele au urcat spre tricoul său ,trecând peste sfârcurile sale. El a scâncit încet făcându-mi membrul să pulseze la viață , un lucru pe care îl iubesc despre prostia cu călduri este că îl face puțin mai sensibil în fiecare zi. E ca și Crăciunul, în fiecare zi.

"Nu mi-am iubit viața atât de mult înainte ca și cum o fac în acest moment, "Isabel a spus, îi pot simți ochii arzându-mi în piele dar încerc să ignor asta.

"Dumnezeule,opriți-vă !Vă rog!", Emitt a exclamat, Julian s-a retras spre dezamăgirea mea doar pentru a mârâi la Emitt care s-a afundat în scaunul său înainte să bea din sucul său la cutie în timp ce își face treaba.

"E foarte fierbinte când mârâi," am spus apucându-i bărbia pentru a-l face să se uite la mine.

"Este?", el a spus, împingându-se în mine  în timp ce rânjește, ochii mei aproape s-au rotit la mișcările sale împreună cu  încrederea extrem de atractivă.

"Yeah,"am răspuns înainte să îi capturez buzele cu ale mele.

"Ochii mei nu au mai fost atât de binecuvântați înainte," Isaebl a spus după un timp, am rupt sărutul pentru a ne uita la fata care salivează. Imaginea cu ea, cu ochii larg deschiși care încep să lăcrimeze, probabil pentru că au fost deschiși pentru prea mult timp a fost suficient să mă lase să îl pun pe Julian înapoi în locul său lângă mine.

"Mulțumesc Zeiței," Beckett a spus, referindu-se la separarea noastră dureroasă.

"Cu adevărat," Isabel a spus înainte să se uita la tavan, "Mulțumesc!"

"Nu în fața ei," Julian a șoptit.

"De acord," am murmurat cu un mic chicot în timp ce ea și-a întors atenția la noi.

"Cât de mult trebuie să plătesc pentru a vedea prima voastră dată?",ea a spus serioasă.

"Dumnezeule Izzy!", Emitt a spus, lovind-o de după cap.

"Okay, prea departe? Mă voi hotărî pentru a doua sau a treia oară. Am câțiva bani strânși, deci cât de mult," ea a întrebat disperată.

"Noi vom merge acasă acum, "Julian a spus, ridicându-se de pe scaun și luându-și haina, școala s-a terminat acum câteva minute dar am fost blocați în librărie făcând câteva teme iar când Julian a terminat-o pe a sa el a început să-mi sugă urechea și înainte să știu a fost deja în poala mea.

"Pa," am spus mergând în spatele lui Julian care mă trage după el. M-am împiedicat în spatele lui în timp ce ne apropiem de mașina acum în parcarea goală, când am ajuns la partea șoferului el m-a oprit.

"Dă-mi mie cheile,"el a spus și și-a întins mâna.

"De ce?"

"Pentru că așa am spus," el a spus ,făcându-mi semn să i le dau.

"Nu-mi place cum conduci tu," am spus sincer.

"Și mie nu-mi place respirația ta dimineața," el a reproșat înapoi.

"La naiba,"am spus înainte să-mi testez repede respirația."Pentru că ai fost nepoliticos îți voi pune pantalonii în sertarul cu șosete, îi voi mototoli și îți voi dezorganiza secțiunea de cărți."

"Te provoc Aiden Calderon," el aspus, pășind atât de aproape încât capul său aproape îl atinge pe al meu. "Atinge-mi una din cărți, te provoc."

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum