-Nu e tradus prea bine dar sper să vă placă :)) -
Perspectiva lui Aiden
L-am ridicat pe Julian de pe canapea , continuând să ne sărutăm în egală excitare . El nu a irosit nici o secundă în a-și înfășura picioarele în jurul meu în timp ce merg spre pat. L-am întins cu el nerupând sărutul pentru nici un moment , limbile noastre dansând împreună în timp ce gurile noastre se mișcă în același timp, inima mea bătând cu putere.
El a rupt sărutul și a presat câteva în jos pe gâtul meu, lingând locul care știe că mă face să văd stele, am gâfâit când m-a sărutat în jos spre piept înainte să se întoarcă la gura mea.El a zumzăit în gura mea când mi-am trecut mâna în sus pe tricoul său, emoțiile mele scăpând de sub control în timp ce îl sărut cu pasiune, lăsându-mi mâinile să-i traseze corpul perfect.
"Repede," el a mormăit, făcându-mă să mă retrag puțin.
"Ți-am promis că voi face dragoste cu tine și asta e exact ce voi face," am spus, dându-i jos tricoul, lăsându-l sub mine doar în boxeri. Mi-am lins buzele înainte să mă aplec și să-i iau sfârcul în gură și folosindu-mi degetele pentru a-l atinge pe celălalt, el a gemut, strângând așternuturile când mi-am transferat limba pe cel acum întărit .I-am lăsat când au devenit atât de senzitivi încât și o mică atingere îi fac ochii să se rotească, am lăsat săruturi în jos pe pieptul său în timp ce mâinile mele îi traseaze coapsele. Am sărutat în jos spre buric înainte să mă opresc aici și să-mi las mâna să-i mase zemembrul prin materialul subțire. El a scâncit la contact și a început să se întărească în timp ce îi alint corpul cu buzele mele. Când e atât de întărit încât a început să se scurgă puțin lichid preejaculator am tras materialul în jos sărutându-l până sunt la baza membrului său.
"Ahhh!", un geamăt i-a scăpat când l-am luat în gură , folosindu-mi mâinile înapoi pe sfârcurile sale. Am încercuit vârful cu limba în timp ce îi strâng sfârcurile , făcându-l să-și arcuiască spatele și să împingă în gura mea. L-am privit cu ochi plini de dorință , el uitându-se în jos la mine cu ochi plini de plăcere, când sunt sigur că e destul de relaxat mi-am mutat una din mâini în jos spre fundul său dându-i o strângere fermă care l-a făcut să se scurgă în gura mea.
Încercuindu-i vârful cu limba mi-am folosit cealaltă mână pentru a-l masa în timp ce încet apăs un deget în jurul intrării sale, făcându-l să se tensioneze , fața sa strâmbându-se în disconfort.
"E-n regulă.Se va simți bine într-un minut," am spus și încet am început să-mi mișc degetul. El a rămas în aceeași stare pentru un timp înainte să se relaxeze din nou și a început să geamă din nou. Am zâmbit, continuând să-i masez erecția în timp ce mi-am împins degetul puțin mai adânc , gemetele sale au crescut și a tremurat în completă plăcere. Curând am adăugat alt deget care l-a luat prin surprindere dar destul de curând este pierdut într-o lume a plăcerii. Am continuat să-mi mișc degetele , accelerându-mi mișcările înainte să adaug alte două degetele, luându-l din nou în gura mea. El a gemut puternic în timp ce am continuat să-i aduc corpul spre noi forme de plăcere, ochii mei s-au lărgit când a început să se împingă singur în degetele mele,clar bucurându-se de senzație.
"A-atât de bine!", el a suspinat când mi-am trecut limba de pe vârf în sus, făcându-l să se înfioare în timp ce am început să-mi mișc degetele fără milă.Am împins puțin mai adânc, continuând să-i lucrez erecția cu atenție.
"Ahhh!", el a strigat când degetele mele au găsit locul pe care îl căutam. Le-am scos iar Julian a tremurat, gâfâind adânc în timp ce ochii săi i-au găsit pe ai mei. Mi-am tras pantalonii și boxerii înainte să realizez că nu am lubrifiant.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
WerwolfJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...