Capitolul 31

1.9K 121 48
                                    

Perspectiva lui Julian


"Legat la ochi din nou?", Aiden a întrebat când am parcat la începutul traseului.

"Yeah," am spus împingând materialul spre el,  Aiden a oftat înainte să îl lege strâns în jurul ochilor săi . "Tu trebuie să asculți și să fii atent de vreme ce urcăm un munte."

"Asta e o idee prostească .Practic una tâmpită, tu știi mai bine," el a mormăit în timp ce îl ajut să iasă din mașină.

I-am ținut mâna în a mea și am început să urc scările spre vârf, măcar acest loc are scări în loc de pădure neatinsă.

"Te-aș căra dar nu vreau," am spus, asigurându-mă că nu ratează o treaptă în timp ce continuăm să înaintăm.

"Nu ești tu cel mai dulce?",el a spus sarcastic, am zâmbit pentru mine în timp ce el merge în spatele meu orbește.

"Să ne jucăm un joc," am sugerat știind că va dura o veșnicie să ajungem în vârf.

"Te voi lovi dacă spui Eu văd," el a averizat, făcându-mă să râd.

"Mă gândeam la Un Cuvânt,"am sugerat.

"Ce naiba e Un Cuvânt?," el a întrebat.

"Trebuie să facem o poveste fiecare având câte un cuvânt o dată. Dacă te oprești mai mult de câteva secunde pierzi. Dacă eu spun A fost  tu spui Odată și tot așa," am explicat, ajutându-l să treacă peste o creangă care a căzut în cale. "Înțelegi?"

"Yeah, tu începi," el a sugerat.

"A."

"Fost."

"Odată."

Un băiat pe nume Ramon. Ramon avea cinci măgari și trei rinoceri.

"Așteaptă, pauză, de ce dracu are un copil cinci rinoceri?", am întrebat , râzând.

"Pentru că așa am spus eu," el amormăit cu un zâmbet pe buzele sale. "Continuă."

Ramon avea șase frați și doar o soră, Jessica. Acum , Jessica era o târfă.

"Ce dracu Julian," Aiden a spus, oprind jocul încă o dată, râzând puternic.

"Ea e o târfă, continuând," am răspuns, zâmbind larg.

Jessicăi îi plăcea să se culce cu diferite persoane, de vreme ce era o târfă. Ea a făcut-o cu toată echipa de baseball , echipa de baschet, clubul de tenis, clubul de badminton, echipa de fotbal și chiar și cu echipa de majorete. Ramon era rușinat din cauza surorii sale și i-a cerut să se oprească dar ea doar l-a pălmuit și s-a îndepărtat. Ramona fost nervos și a decis să le spună părinților, dar ei au murit în acea seară într-o prăbușire de avion.

"Ce naiba", am izbucnit în râs.

"Las-o așa," Aiden a spus cu o ridicare din umeri.

Fiind cea mai mare , Jessica a devenit custodele și a început să se culce cu tipii prin casă. Ramon s-a înfuriat și a decis să ardă casa cu ea în interior când celălalte rude vor fi afară. Dar Ramon nu știa că Jessica s-a strecurat prin ușa din spate și a supraviețuit. Deci într-o zi ea-

"Am ajuns," am spus întrerupându-l.

"Putem continua altă dată,"am spus, trăgând materialul de pe ochii săi. El a clipit de câteva ori înainte ca ochii săi se se mute pe clădirea cu sfori care donduc în jos pe munte, aproape de hotelul care acum arată minuscul.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum