Nu eram în stare să pun capitolul dacă nu puneam asta la început . :)))
Perspectiva lui Alexander
(lupul lui Julian)
"Știi de ce am vrut să vorbesc cu tine?" Maximus a întrebat în timp ce ochii săi mă analizează ca și cum aș fi prada sa , ceva ce va deveni adevărat dacă nu sunt atent.
"Evident nu, blegule" am murmurat ultima parte suficient de tare ca el să poată auzi, un mârâit i-a scăpat pe buze ,permițându-i zâmbetului satisfăcut să se furișeze pe buzele mele.
"Ape periculoase, calcă cu grijă draga mea pereche, "el a spus împrejmuind insula bucătăriei iar eu am făcut același lucru pentru a ține o distanță convenabilă între noi ."Alergăm?"
"Urmărim?", am răspuns batjocoritor. "Acum spune de ce ai vrut să vorbești cu mine."
"Nu vrei să petreci cât se poate de mult timp împreună?", el a răspuns cu un rânjet."Unde e dragostea?"
"Cu Julian."
"Bine, comportă-te ca și creatura neiubitoare ce ești,"el a spus făcându-mi caninii să amenințe să se extindă. "Ține un ochi pe el, pe Julian mă refer, el nu e obișnuit cu stilul nostru de viață și Aiden pare să uite asta,"el a spus serios.
"El are nevoie de asta. Am fost cu tipul dintotdeauna și devii puțin obosit de cărți în fiecare zi, el e fericit și încearcă lucruri ,"am explicat iar el și-a rotit ochii. "Lasă băiatul, poți face asta, îl faci să se simtă mai rău iar în return asta ne face pe noi să ne simțim rău."
"El a fost nesăbuit!"el a exclamat.
"El se distra!"am strigat înapoi, ochii mei i-au întâlnit pe ai săi sfidător în timp ce stăm atât de aproape încât respirația sa îmi gâdilă pielea.
"Tu nu înțelegi, nu-i așa, durerea pe care noi am simțit-o văzându-te întins acolo, sângerând pe podea cu ochii încet închizându-se, neștind dacă vei fi bine,"el a spus încet făcându-mi inima să se strângă cu vină. "E mai rău pentru Aiden, el nu realizează că îl iubește pe Julian iar asta îl distruge din interior."
"Nici Julian nu o face, ei încă se tem să aibă încredere unul în celălalt complet. Dar astfel de lucruri îi vor ajuta să ajungă acolo. Ei sunt încă tineri, greșelile sunt inevitabile."
"Știu," el a spus cu un oftat iar trăsăturile sale s-au relaxat puțin. "Încă mă rănește să te văd așa."
"Aw, îți pasă,"am gângurit făcându-l să-și ridice capul și să chicotească puțin.
"Ei bine, te iubesc," el a spus arogant în timp ce îmi atinge semnul cu degetele sale, făcând vibrații de plăcere să-mi treacă prin corp .
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
WerewolfJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...