Capitolul 61

1.7K 105 38
                                    

Perspectiva lui Aiden


"Julian!" am strigat dar ochii să is-au dat peste cap  făcându-mi inima să se oprească ,pielea sa e în flăcări și e   acoperit de transpirație. M-am uitat spre lift pentru a vedea podeaua acoperită de voma sa făcându-mi inima să bată în teamă. Lumea pare să se fi oprit pentru mine în timp ce mă uit în jos la el iar  un val de panică și o teamă chinuitoare m-au acaparat , corpul său e moale  iar respirația sa neregulată. L-am ridicat,alergând spre baie , trebuie să îi scad temperatura și să îl curăț. L-am îmbăiat în apă rece cu grijă ,în același timp încercând să-mi stabilesc gândurile amestecate cu  ce s-ar fi putut întâmpla.

O dată ce e în haine curate l-am întins pe pat doar pentru a-i găsi temperatura crescând încet înapoi iar  ce plânsete  îndurerate îi scapă pe buze. Nu am nici o idee ce să fac și mă ucide , el se mișcă prea mult deci nu îi pot oferi medicamente, nici măcar nu știu ce să îi dau.Când a început să tremure un val de panică și agonie m-au acaparat complet.

"Kat!"am strigat în timp ce încerc să îi țin corpul pe loc."Kat!"

"Ce e-"ea s-a opri când l-a văzut pe Julian și imediat s-a grăbit spre el. "Ce s-a întâmplat?"ea a întrebat atingându-l în diferite locuri.

"E-e-eu nu știu, el a ieșit din l-lift și l-am găsit cu f-f-febră și transpirând și el a vomitat.E-eu,Kat ce se întâmplă?"m-am bâlbâit în timp ce mă uit la perechea mea.

"Corpul său e epuizat iar el e într-o stare de panică,"ea a spus,apăsându-și degetele pe templele sale și murmurându-și vrăjile care l-au făcut să se relaxeze  puțin. "Rămâi cu el,"ea a instructat și a împins totul de pe noptiera de lângă pat înainte să  ia diferite sticluțe dintr-un void și a început să le amestece într-un fel de elixir. M-am așezat în jurul său, ținându-l în brațele mele în timp ce îi  liniștesc scâncetele.

"Vei fi bine,"am șoptit ,ținându-l strâns la piept. "Totul va fi bine."

"Ține-l pe loc,"ea a spus în timp ce s-a urcat pe pat cu produsul ei. L-am ținut în loc pe Julian ,încercând să îl opresc de la a se agita , ea i-a ridicat bărbia și a turnat lichidul negru încet în gura sa. Când a înghițit totul el s-a oprit din a se mișca iar mormăielile  de disconfort s-au oprit și ele.

"Ce i-ai dat?"

"E remediul meu personal,un agent vindecător. El se va trezi în curând,lasă-l să se odihnească,"ea a spus oftând extenuată înainte să se de-a jos de pe pat."Aiden,lasă-l să se odihnească,"ea a repetat, m-am uitat îndurerat iar ea mi-a oferit un zâmbet slab și o încuviințare liniștitoare. L-am întins cu grijă înainte să mă dau jos din pat ,presând  un sărut delicat pe fruntea sa înainte să părăsesc camera.

Kat a închis ușa în urma noastră și am mers în camera de zi , imaginea podelei liftului făcând toate emoțiile să se grăbeasc spre mine la un loc. Kat mi-a observat disconfortul și și-a pocnit degetele făcând totul să dispară dar sunt încă instabil în interior. Furia mea obișnuită e înlocuită de teamă iar  mintea mea e plină de lucrurile care s-ar fi putut întâmpla cu el  pentru că nu am fost acolo să îl protejez.

"Kat.."am spus întorcându-mă spre ea cu ochi umezi ,ochii ei sunt mai moi decât de obicei. "Ce e în neregulă cu el?"

"Eu.."ea s-a oprit în timp ce se gândește pentru un timp înainte să vorbească din nou. "Vă voi spune amândurora , dar ceva s-a întâmplat astăzi de l-a adus în acest fel."

"El  m-a strigat,"am spus simțind lacrimile părăsindu-mi ochii. "L-am simțit , știam că are nevoie de mine dar e-eu am blocat legătura.Iar acum..."

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum