Perspectiva lui Aiden
"E rândul tău să faci micul dejun,"am mormăit,clipind pentru a-mi acomoda ochii la lumina orbitoare.
"Irelevant,"Julian a răspuns,ghemuindu-se mai aproape de mine.
"Ce dracu vrei să spui cu irelevant?Tu ai făcut programul stupid,deci urmează-l,"am spus mișcându-i încet umărul,după o serie de mărmăieli și cuvinte care nu înțeleg ce înseamnă,el s-a ridicat în cele din urmă din pat pentru a merge să pregătească micul dejun.
"Ce pregătești?",am întrebat,uscându-mi părul în timp ce am intrat în bucătărie după un duș lung.
"Sandviș cu cașcaval prăjit,"el a spus,întorcând unul din sandvișuri.
"Abilitățile tale de gătit sunt foarte limitate."
"Așa e și vocabularul tău dar eu măcar sunt destul de drăguț să țin asta pentru mine,"el a răspuns înainte să-mi înmâneze un sandviș și să-mi sărute obrazul.El s-a îndreptat direct spre sufragerie cu propriul sandviș și un pahar cu limonadă,am urmat în spatele său înainte ca amândoi să ne așezăm pe canapea și schimbând canalele de la tv.
"Nu avem nimic de făcut,nu-i așa?",am întrebat,luând o mușcătură din sandviș.
"Nu ar trebui.Toate întâlnirile legate de haită sunt în timpul săptămânii,așa e și antrenamentul,mi-am făcut tema iar proiectul nu e urgent,"el a spus chinuindu-și creierul puțin mai mult."Cred că suntem bine."
"Mulțumesc Zeiței,"am spus,rezemându-mi picioarele pe măsuța de cafea."Vom merge la casa ta după amiază,okay?"
"Yeah,"el a murmurat,el nu prea e atent.Un lucru pe care l-am observat la Julian e că la un film ce are de a face cu istoria va fi atent și de vreme ce Pirații din Caraibe rulează mintea sa imediat a plecat.
"Mă duc în pat,"am spus când l-a pus pe al treilea să ruleze.
"Yeah,yeah,"el a spus imediat,am căscat în timp ce m-am îndreptat spre pat satisfăcut cu ideea de a dormi toată ziua.Întinzându-mă pe spate am adormit încet,cufundându-mă în așternuturi.
--
Foindu-mă inconfortabil m-am încruntat la senzația a ceva greu pe stomacul meu,am încercat să îl dau la o parte dar este lipit de mine.
Mi-am deschis nervos ochii doar pentru a-l vedea pe Julian dormind peste mine,cu capul său odihnindu-se pepieptul meu.M-am uitat peste cele trei sferturi de pat care sunt perfect goale înainte să mă uit înapoi la el,înghiontindu-l el încet s-a trezit ,începeând să chicotească ceea ce este cu adevărat adorabil.
"Ce?",el a căscat agresiv,frecându-și ochii înainte să se ridice puțin.
"Doar dormi pe pat și nu pe mine,"am spus,indicând spre poziția noastră.El s-a încruntat,ochii săi mutându-se pe corpul meu înainte să se de-a somnoros de pe mine,m-am întors pe o parte deci ne ghemuim,înfășurându-mi brațul în jurul taliei sale mi-am afundat capul în gâtul său,inhalând adânc.
"Nu putem dormi pentru totdeauna,"el a murmurat în timp ce mi-a luat mâna între ale sale.
"Nu văd de ce nu,"am spus,îndepărtându-i părul de pe față,lui pare să nu-i placă ideea de vreme ce se uită la mine peste umăr cu o mică încruntătură."Okay,bine.Să mergem să alergăm."
"Nu vreau să alerg,"el a mormăit,afundându-se sub pătură.
"Prea rău,"am spus în timp ce m-am ridicat din pat înainte să-l ridic și să îl arunc peste umăr.Timpul este surprinzător de ușor și mai ușor de cărat decât ai crede."Nu ți-ai lăsat lupul afară de când ai avut toanele și ai fugit."
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Hombres LoboJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...