Capitolul 66

1.8K 103 30
                                    

Perspectiva lui Aiden

"La mulți ani!",Levi a strigat ,sărind pe patul nostru și trezindu-mă imediat. Mi-am deschis ochii pentru a-l vedea stând la marginea patului ținându-l pe Damon pe șoldul său. "Am făcut micul dejun deci grăbiți-vă,"el a spus înainte să se ridice și să părăsească camera , el s-a oprit brusc punându-l jos pe Damon cu grijă înainte să alerge înapoi spre noi. "Și o aniversare fericită!",el a urat sărutându-mi fruntea și obrazul lui Julian înainte să dispară cu Damon.

M-am uitat la perechea mea frumoasă pentru a-l găsi deja uitându-se la mine cu acei ochi ai săi albaștri minunați și un zâmbet larg. Julian s-a apropiat de mine înainte să își preseze buzele de ale mele , conexiunea trimițând imediat milioane de șocuri între noi. L-am sărutat înapoi cu un zumzăit de satisfacție , retrăgându-mă o dată ce sunt mulțumit.

"La mulți ani,"el a spus oferindu-mi un sărut delicat , ochii săi concentrându-se pe ai mei în timp ce păstrează distanța dintre noi minimă.

"La mulți ani Jewels,"am răspuns cu un zâmbet larg înainte să îl sărut din nou. El a zâmbit peste buzele mele în timp ce m-am pus deasupra sa, sărutând în jos pe gâtul ,el chicotind  sub mine. "Și o aniversare fericită,"am spus ridicându-mă iar el a zâmbit la mine în timp ce gâfâie , cred   că e aniversarea noastră de vreme ce e ziua în care am aflat că suntem perechi iar viața mea s-a schimbat în mai bine.

"Oricât de mult mi-ar plăcea să încep ziua în modul corect  , "el a spus în timp ce degetele sale coboară pe abdomenul meu. "Avem doi băieți care ne așteaptă și o zi foarte lungă în fața noastră."

"Voi compensa diseară,"am răspuns înaine să îl ridic , părăsind camera cu el sub brațul meu iar mâna sa în jurul taliei mele.

 Am ajuns la masă pentru a-l găsi pe Damon deja în scaunul său cu un  festin   pe masă făcându-mi ochii să se lărgească.Pentru un copil Levi poate găti mai bine decât mulți , îi placesă îl privească pe Julian gătind și apoi a început să încerce puțin iar acum e un mic chef.

"Am făcut preferatele tuturor,"el a anunțat mândru. "Nu am putut cumpăra nimic deci sper că e suficient , ca un cadou mă refer."

"E mai mult decât suficient,"Julian a răspuns ridicându-l înainte ca eu să o pot face și să se învârtă cu el în jur făcându-l să râdă puternic. El l-a așezat pe scaun înainte să se așeze lângă el , lăsându-mă pe mine lângă Damon , de vreme ce refuză să mănânce mâncare pentru copii sau sticla cu lapte de la oricine înafară de mine.

"Deci ești pregătit copile ?"l-am întrebat pe Levi ,uitându-mă din direcția lui Damon pentru a-l privi , el s-a oprit din mâncatul clătitelor cu o față fericită care imediat s-a transformat în una agresivă.

"Nope.De ce nu pot rămână în haită?"

"Pentru că ai șase ani și nu poți continua să te ascunzi în haită , e timpul să ieși,"Julian a spus făcându-l să mormăie puțin. " Primara e sub tine și știi asta , decii fii puțin mai mult entuziasmat,"el a terminat , Levi ne-a oferit un zâmbet slab înainte să se întoarcă la mâncarea sa.

Levi e un geniu certificat , nu mi-a luat mult să realizez că e inteligent. El a reținut atât de multe atât de repede , el e peste nivelul  primar dar punându-l într-un an mai mare doar l-ar zăpăci . El abia își controlează emoțiile în ultimul timp și Julian nu ar visa să riște asta , el a început să devină puțin agresiv acum câteva luni și știam că asta va veni. Dar e mai rău decât mine , nu e doar furia , e ca și cum emoțiile sale scapă de sub control. A luat ceva timp , dar îl ajutăm să treacă prin asta și începe să își capete controlul . Planific să îl iau într-o călătorie curând , spre mica mea casă pe care am făcut-o în locul fabricii unde am fost ținut și unde l-am găsit pe el.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum