Perspectiva lui Aiden
"Chiar sper că asta a funcționat,"am spus rezemându-mă de peretele depozitului și privindu-l pe Julian dormind. Mi s-a redat controlul doar pentru a-l găsi pe Julian dormind , am încercat să vorbesc cu Max pentru a afla ce s-a întâmplat dar el nu a fost în stare să vorbească.Îl pot simți ca de obicei deci știu că e bine sau cât de bine poate fi de vreme ce m-am găsit cu lacrimi pe față.
"Vom vedea,"Katerina a murmurat lângă mine. Ea a venit să verifice starea mintală a lui Julian și a rămas pentru un motiv necunoscut mie, Oliver a dispărut, nu că îi pasă cuiva.
"Deci ce ai făcut pentru a fi izgonită din clanul tău?",am întrebat încercând să fac conversație , cu o vrăjitoare din toți oamenii.
"De ce îți asumi că am fost izgonită? Poate am plecat,"ea a spus arcuindu-și o sprânceană.
"Ei bine de ce ai plecat?"am întrebat.
"Lol , drace nu. Ei m-au izgonit,"ea a spus râzând iar eu mi-am dat ochii peste cap .
"Ce ai făcut?,"am înrebat încercând să-mi hrănesc curiozitatea și să-mi liniștesc agitația care crește cu fiecare minut în care Julian rămâne adormit.
"Puterea te face cel mai puternic,"ea a spus făcând un trandafir să apară de nicăieri și mângâindu-i delicat petalele. "Am devenit puternică ,apoi cea mai puternică,"a spus în timp ce floarea plutește deasupra palmei sale și se învârte încet. "Apoi am devenit prea puternică,"ea a continuat iar trandafirul s-a oprit și a început să tremure . "Și nu am știut ce să fac cu toată această putere . Deci am încercat să o blochez ,"ea a șoptit iar petalele au început să ardă. "Apoi într-o zi , a scăpat ," floarea a devenit cenușă și a căzut pe podea iar ea și-a pus mâinile în buzunare.
"Asta nu-mi răspunde cu adevărat întrebării,"am spus făcând-o să râdă. "Deci cum controlezi toată magia acum?"
"Nu o fac,"ea a spus cu un rânjet."Doar mă încarc înainte să mă întorc pentru a-mi distruge dragul clan .
"Tu obrăznicătură meschină ,"am spus gâfâind în realizare."Tu absorbi puterea de la renegați."
"Sper că poți ține un secret Aiden,"ea a spus cu un deget peste buze și s-a îndepărtat. "Dacă ai nevoie de ajutorul meu din nou doar spune Kat."
"Am crezut că urăști acest nume."
"O fac , și de aceea va funcționa."
"Hey Kat!",am spus făcând-o să se întoarcă cu ochii plini de furie . "Anunță-mă când plănuiești să-ți distrugi clanul, trebuie să eliberez stresul adunat ."
"O voi face,"ea a spus cu un rânjet înainte să părăsească casa. M-am îndreptat spre Julian nedorind să mai fiu pe teritoriul infestat al renegaților mai mult decât necesar, l-am ridicat cu grijă și am părăsit casa mergând spre prima persoană pe care am văzut-o.
"Spune-i lui Oliver pa pentru mine ,bine?",am întrebat renegatul care a mârâit dar a încuviințat."Și i-ați o nenorocită de pastă de dinți. Ce dracu."
Am părăsit haita și m-am îndreptat spre pădure pe jos , sunt recunoscător că soarele încă e sus.M-am uitat în jos la perechea me rugându-mă Zeiței că el și Alex sunt bine. Am presat un sărut pe capul său făcându-l să scânciască înainte să se ghemuiască în pieptul meu. Am zâmbit pentru mine și am continuat să merg.
--
"Alfa?",cineva de la porți a întrebat surprins în timp ce mă îndrept spre intrarea haitei noastre .
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Hombres LoboJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...