Perspectiva lui Alexander
Mi-am deschis ochii înainte să-i închid repede din cauza luminii orbitoare care mi-a invadat ochii. I-am frecat cu disperare pentru a găsi unde sunt , am căzut într-un întuneric nesfârșit pentru cât s-a simțit ca și totdeauna. I-am deschis încet acomodându-mă , m-am uitat în jur pentru avedea pereți murdari din beton pe care nu îi recunosc. Ridicându-mă imediat m-am uitat la tavan spunându-mi că sunt într-un fel de depozit. M-am pregătit să alerg când ochii mei au aterizat pe Max făcându-mi inima și corpul să înghețe. M-am holbat la el cu ochi largi în timp ce el se uită la mine fericit. El afăcut un pas înainte dar imediat am făcut unul înapoi făcând tristețe să îi acapareze ochii întunecați.
"Alex," el a început dar mi-am scuturat capul încercând să-l fac să se oprească . "Te rog ascultă-mă."
"Nu.Nu.Nu,"am spus disperat , acoperindu-mi urechile pentru a încerca să mă apăr de la a-i auzi vocea care doar sună veninoasă pentru urechile mele.
"Alex,"el a rugat făcând un pas înainte dar eu am făcut doi înapoi. "Dulceață doa-"
"Nu!,"am strigat încercând să opresc lacrimile care încearcă să-mi umple ochii."Nu îndrăzni!"
Max m-a privit cu ochi înlăcrimați care îi arată durerea, durere pe care nu are dreptul să o simtă.El nu a simțit ce m-a forțat să simt fără el. Sentimentul de a-ți simți inima distrusă și lăsându-mă în întuneric pentru a mă vindeca singur.
"M-ai părăsit!",am strigat făcându-i lacrimile să cadă din ochii săi împreună cu ale mele.
"Te rog Alex."
"Ai promis!"am strigat ,inima distrugându-mi-se la amintire. Am simțit mizerie crescând în interiorul meu în timp ce mă uit la bărbatul care a cauzat asta.
"Îmi pare rău. Îmi pare atât de rău,"el a spus apropiindu-se mai mult de mine. Sunt paralizat de agonia care m-a înecat pentru că a lăsat porțile deschise.
"Ai spus că niciodată nu mă vei părăsi!,"am plâns căzând în genunchi, incapabil să suport durerea pe care o simt. El a căzut în fața mea trăgându-mă la pieptul său , pielea înfierbântându-mi-se de la conexiunea pe care nu am mai simțit-o de atât de mult timp. Am încercat să îl împing dar nu îl pot înfrunta în starea mea deci doar am dat loviturile slabe pe care corpul meu le poate da. "Ai promis..",am plâns în hohote în pieptul său.
"Îmi pare atât de rău,"el a spus ținându-mă strâns. "Îmi pare atât de rău."
"M-ai părăsit.."am plâns mai încet , inima umplându-mi-se cu întunericul familiar care m-a acaparat complet.
"Nu am vrut. A fost Aiden și a trebuit să plecăm , el a avut nevoie să plece,"el a rugat dar mi-am scuturat capul încercând să mă îndepărtez de el.
"Am încercat să ajung la tine dar nu ai răspuns,"am spus ignorându-i scuzele prostești. "Tu m-ai blocat ."
"Nu am vrut ,"el a încercat dar asta doar a pocnit ceva în mintea mea care mi-a dat puterea să îl împing ,ridicându-mă și distanțându-mă de el.
"Ba ai făcut-o!,"am strigat cu furie."Tu ai fost nervos ca Aiden și m-ai dat la o parte! M-ai lăsat singur! Ai spus că nu o vei face , d-dar ai făcut-o!"
"Alex.."el a rugat cu lacrimi curgându-i pe față în timp ce le șterg pe ale mele. Nu vreau să-i dau lacrimile mele ca și cum i-am dat totul , el doar a sfârșit prin a distruge totul . "Te rog baby,"el a spus grăbindu-se spre mine , mi-a apucat fața în mâinile sale în timp ce se uită la figura mea cu fața sa acoperită de lacrimi.
"Ai promis!",am plâns urându-mă pentru că am avut încredere în el, pentru că l-am iubit și încă îl iubesc. Mă urăsc pentru că l-am acceptat ca și perechea mea,o urăsc pe Zeița Lunii pentru că l-a făcut perechea mea , îl urăsc pe Julian pentru că nu l-a respins pe Aiden. Îi urăsc pe toți și totul atât de mult încât întunericul dinăuntrul meu crește mai mult.
"Știu, știu și îmi pare atât de rău,"el a plâns ținându-mi fața în timp ce o scutur nedorind să îl aud. "Îmi pare atât de rău Alexander , îmi pare atât de rău. Am știut ce face dar tot am făcut-o și îmi pare atât de rău. Baby te iubesc. Te iubesc atât de mult. Îmi pare rău că te-am rănit în acest fel , îmi pare atât de rău că ți-am făcut asta. Te rog, te rog iartă-mă. Te rog. Întoarce-te ,mor fără să-ți simt căldura așa cum obișnuiam. Nu mă poți părăsi , îmi pare rău. Te iubesc, t-te rog,"el a spusp resându-și capul de al meu plângând. "Te rog nu pleca din nou.Știu că am plecat și mă urăsc pentru asta. R-rămâi."
"Eu simt doar durere,"am spus trângându-mi pipetul în timp ce mă uit la el. "D-doare."
"Știu. Îmi pare atât de rău că ți-am făcut asta,"el a spus mângâindu-mi obrazul , eu aplecându-mă inconștient în palma sa. "Lasă-mă să repar atsa."
"Nu p-"
"Lasă-mă să te iubesc,"el a plâns ținându-mă pe loc și uitându-ne unul în ochii celuilalt."Lasă-mă să te iubesc,"el a repetat ,ochii săi arătând sinceritate.
"Ultima dată mi-ai promis că nu mă vei părăsi niciodată și te-ai uitat la mine în același fel , cu atât de multă sinceritate și iubire,"am spus ținându-i mâinile cu ale mele. "Și apoi m-ai părăsit..."am spus împingându-i mâinile la o parte și am păsit din atingerea sa.
"Alex.."
"Voi sta pentru julian. Voi trăi cu această durere în fiecare zi pentru el,"am spus ștergându-mi lacrimile. "Nu pentru tine."
"Baby te rog!",el a strigat .
"Rămas bun Maximus."
---
Ughh ce capitol scurt! ><
Dar măcar acum știti că Alex va rămâne!^^
---
Waa deci m-am obișuit atât de mult să traduc încât acum e ciudat că nu o mai fac. Darrr...am pus ochii pe o carte :))) Nu știu dacă voi primi acceptul însă tot voi întreba.
Dar cea mai mare problemă e laptopul, eu zic că vreau să traduc iar el spune "nu prea cred" :)))
Totuși chiar dacă e o carte cu multe capitole, ele nu sunt prea lungi și le pot uni, sper că o să mai aibă laptopul milă și o să mai funcționeze un timp :)))
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Lupi mannariJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...