Perspectiva lui Aiden
"Rahat!" , am suspinat când am trimis un alt sac de boxing zburând în cealaltă parte a sălii de sport a hotelului.
Ceilalți oameni care se antrenează mă evită ca pe o ciumă de vreme ce tot continui să lovesc cu pumnii și picioarele sac după sac în frustrare. Angajații sunt prea speriați să vină să spună ceva despre mine distrugând proprietatea hotelului , îi voi plăti pentru toți sacii de box pe care i-am folosit când voi termina dar nu sunt. Am mers spre al șaselea , stabilizându-l cu mâinile însângerate înainte să încep din nou să-l atac fără milă.
Sunt furios pe Julian. Am fost furios că poate fi atât de prost să-și pună viața în pericol în acel fel, știu că este propria sa persoană și nu-l pot controla, dar el e de asemena perechea mea. Dacă ceva i se întâmpla și era rănit ,m-aș sinucide. Doar gândul mi-a făcut inima să se strângă, teamă copleșindu-mi pieptul .
Știu că el fiind încăpățânat nu o vede în acest fel, că sunt în cea mai mare parte speriat.El probabil crede că încerc să-l controloz sau un nonsens , vreau doar ca el să fie în siguranță.
Sunt mai mult furios pe mine pentru că l-am ignorat când a încercat să vorbească despre asta, am fost doar atât de nervos încât doar am continuat să merg. Lăsându-l în urmă a fost cea mai groaznică parte, nu ar fi trebuit niciodată să fac asta. Am simțit durerea pe care el a simțit-o prin legătura noastră din cauza asta dar nu m-am oprit.
"Ugh!" am strigat în timp ce am lovit sacul , făcând nisip să cadă pe podea. Am gâfâit nervos , uitându-mă în jur pentru a nu mai găsi alții rămași. Decizând să închei aici, mi-am luat lucrurile înainte să traversez sala de sport ignorând toate privirile neîncrezătoare înainte să scot câteva sute de dolari și să-i pun pe biroul recepției. "Scuze pentru asta."
"E-e-n r-regulă," fata a chițăit cu un zâmbet ezitant. Nu m-am deranjat să răspund și am plecat, îndreptându-mă înapoi în cameră. Voi vorbi cu Julian și voi rezolva absurditatea asta înainte să se extindă în ceva mult mai mare. Îmi voi cere scuze, lua vina și voi accepta orice insultă pe care mi-o va arunca în față și sper să se termine curând. Am luat o respirație adâncă înainte să deschid ușa camerei noastre.
"Hey Jewels, îmi pare rău," am spus, intrând în cameră și aruncându-mi geanta pe podea. M-am uitat în jur dar pare să nu fie aici, m-am încrunat după ce am verificat toate camerele înainte să mă întorc la intrare. Pare că el nici măcar nu s-a întors în cameră, arată exact la fel ca atunci când am plecat.Oftând am luat cheia înainte să mă îndrept spre lift, o dată ce s-a deschis am intrat îaninte să mă opresc în fața butoanelor.
Nici măcar nu știu unde s-ar fi dus, locul ăsta e gigantic, el ar putea fi oriunde. Mi-am izbit pumnu lîn perete lăsând o mică adâncitură și mi-am închis ochii nervos, nu ar fi trebuit să-l las singur. Am apăsat butonul pentru parter , liftul mișcându-se dureros de încet. Odată ce ușile s-au deschis m-am grăbit spre recepția care este aglomerată cu oameni care vorbesc unul peste altul , încercând să le atragă atenția săracelor doamne.
"Trebuie să pun o întrebare, "am spus,făcându-i ochii să se îndrepte spre mine plini cu panică înainte să se uite înapoi la oamenii furioși.
"Prea mulți," ea a spus, frecându-și fruntea în clară frustrare.
"Dumnezeule, puteți păși înapoi și face un rând sau ceva!" am strigat, făcând toate conversațiile să se oprească în timp ce toți s-au uitat la mine. Ei în mod surprinzător au ascultat , permițându-mi să mă strecor în față.
"Cine crezi că ești? Treci în linie," un tip a mormăit, făcându-l pe Max să mârâie nervos în timp ce mă imploră să îl atac.
"E rapid," am spus, nederanjându-mă să mă uit înapoi, uitându-mă acum la femeia ușurată.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Loup-garouJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...