Perspectiva lui Aiden
M-am rezemat de ușă lăsând un oftat , închizându-mi strâns ochii în timp ce-mi trec mâna prin păr. Îi pot auzi plânsetele lui Julian de aici , fiecare e ca o mică tăietură în pielea mea care devine mai dureroasă cu fiecare. Vreau cu disperare să alerg înăuntru și să-l îmbrățișez , să-i spun că l-am iertat și să ne întoarcem la cum eram dar nu pot , noi nu putem. M-m forțat să mă îndepărtez de ușă și m-am îndreptat înapoi spre câmp unde eram înainte ca el să vină alergând afară.
Imaginează-ți surpriza mea când curățam buruienile de la marginea proprietății și l-am găsit pe Julian leșinat în spatele unui tufiș. Instinctele mele au acționat înainte ca mintea mea să o facă și l-a adus înăuntru și l-am curățat, el e numai pielea și osul cu cearcăne mari sub ochii săi umflați. Nu am putut face nimic până nu s-ar fi trezit deci a trebuit să aștept, am stat lângă el pentru o zi întreagă până când a început încet să se trezească . Sincer m-a rănit să-l văd în acel fel iar planul meu de a-l face să plece când se va trezi a zburat pe fereastră , mai ales după ce a leșinat din nou după ce a băut puțină apă.
Nu l-am putut simți pe Alex- Max a spus agitat cu un mic plânset , el a fost în cea mai mare parte tăcut de când am plecat. Știu că și el a fost nervos dar să plecăm nu a fost ceea ce el a vrut , dar a înțeles de ce am făcut-o și nu s-a împotrivit.
Nu te îngrijora prea mult ,pariez că e bine- am spus încercând să-l calmez , el a dispărut înainte să mai pot spune ceva. Am oftat și mi-am luat toporul , întorcându-mă la copacul pe care îl tăiam .
Locul acesta a fost sanctuarul meu , versiunea mea de rai. Prima dată când m-am pierdut complet nu am știut ce să fac și nici părinții mei iar după câteva luni de atacat oameni cu semne că doar situația mea se înrăutățește am plecat . Nu am vrut să fiu o povară pentru părinții mei cu furia mea incontrolabilă , un efect secundar minunat de la ce renegații mi-au făcut. Am reușit să ajung înapoi la fabrică unde tatăl meu m-a găsit și i-am ucis pe toți lupii renegați , a fost un dezastru însângerat care doar mi-a acoperit toată furia. Ea doar s-a intensificat când amintirile s-au întors , disperat pentru a scăpa de durere și furie am dat prima lovitură într-o țeavă stricată și asta e tot ce mi-a trebuit . Am început să distrug totul în calea mea până tot ce a rămas a fost pe fundație . Furia a dispărut , ei bine cea mai mare parte, distrugând locul care m-a distrus a fost un fel de vindecare. Deci m-am întors acasă și am luptat cu restul vocilor și durerea iar pentru prima dată în luni de zile m-am simțit liniștit .
Așa e cum a început , de câte ori ceva mă împingea spre trecutul meu mă întorceam aici și îmi eliberam furia , asta a funcționat până nu au mai rămas decât resturi. Deci am început să construiesc , am stat retras și am lucrat la problemele mele înainte să mă întorc acasă.
De data asta e mult mai rău de vreme ce o implică pe perechea mea , niciodată nu a mai implicat de vreme ce nu am avut una niciodată , nu contează cât de mult construiesc,durerea nu se micșorează și continuă să mă mănânce de viu . Am simțit o eliberare momentană când l-am găsit pe Julian, văzându-l pentru prima oară după mult timp imediat a curățat norii negrii care planau deasupra mea. Am știu că el este singura metodă prin care îmi voi reveni de această dată dar e de asemenenea motivul pentru care sunt în această situație , deci m-a lăsat să tai un nenorocit de copac.
Plânsetele lui Julian au continuat să mi se năpustească în urechi făcându-mă să tai și mai puternic , el emite valuri de o durere atât de profundă. Urăsc asta. Mă rănește să îl aud plângând , urăsc când plânge , aș prefera mai degrabă să fie nervos decât trist. Îmi simt genunchii tremurând sub mine încet în timp ce continuă să plângă , am lovit din nou și din nou până copacul a căzut la pământ. M-am întors pentru a merge să-l opresc dar m-am oprit la mijlocul drumului, el nu simte nimic în comparație cu ce am simțit. Ce tot spun aici , asta nu contează.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Hombres LoboJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...