Capitolul 26

2.1K 124 15
                                    

Perspectiva lui Aiden

"Haide Aiden!" Julian a strigat din bucătărie. Am mormăit în timp ce mi-am ridicat așternuturile mai sus peste cap, el mi-a spus să mă ridic din pat în ultima oră. "Sunt serios."

"Lasă-mă să dorm," am mormăit când am simțind patul lăsându-se puțin.

"Am planuri, haide, "el a spus, trăgând de așternuturile care mă acoperă. "Bine,"el a spus când nu am cedat. Ochii mei s-au deschis larg când o pernă s-a izbit în capul meu, m-am ridicat imediat pentru a lua o altă lovitură în față, Julian continuând să mă lovească cu un zâmbet larg. L-am apucat de talie și i-am tras corpul între picioarele mele înainte să arunc perna din mâinie sale. El acontinuat să râdă în timp ce i-am atacat punctele sensibile, aflând că Julian e destul de gâdilicios.

"Stop!", el a exclamat, agitându-se în strânsoarea mea, râzând puternic; am decis să fiu îndurător și m-am oprit, lăsându-l pe tip să respire. El și-a aruncat capul pe umărul meu ,gâfâind disperat pentru aer cu un zâmbet pe fața sa.

Respirația sa încet s-a reglat în timp ce mi-am înfășurat brațele în jurul taliei sale, rezemându-mi capul de umărul lui, ochii săi luminoși întâlnindu-i pe ai mei , holbându-ne unul la altul pentru un timp.

Brusc, el mi-a acoperit buzele cu ale sale , făcându-mă să murmur în satisfacție în timp ce el s-a întors puțin dându-mi mai mult acces, el și-a folosit limba pentru a-mi linge buza inferioară tachinator , zâmbind peste buzele ,mele am deschis instant permițându-i să-mi exploreze gura minuțios. Șocuri de dorință au emis din amândoi în tmp ce scântei au zburat la conexiune, gurile noastre mișcându-se însincron în timp ce limbile noastre dansează fericite. Mi-am lăsat mâna în jos , masându-i membrul care se întărește prin pantaloni în timp ce sărutul a crescut repede mult mai intens.

"Aiden," Julian a avertizat , rupând sărutul."N-noi nu putem."

"De ce nu mă lași să te ating?", am întrebat în timp ce mi-am transferat mâinile în sus pe tricoul său, ridicându-mi degetele spre pieptul său, el luând o respirație adâncă. El nu a vrut să ne facem duș împreună seara trecută și chiar și când ne-am întors în cameră nu m-a lăsat să fac nimic, spunând că trebuie să dormim suficient și s-a dus direct în pat.

"Pentru că avem p-planuri," el s-abâlbâit puțin când mi-am trecut degetele peste sfârcurile sal edeja întărite. "Cu timpuri."

"Cât de mult avem?", am întrebat, privindu-l încet destrămându-se în timp ce presez săuturi pe gâtul său, el rezemându-și capul pe umărul meu.

"C-cam patruzeci..ahh!" el a gemut când i-am lins spatele urechii, am un acces mai bun la părțile sale sensibile în această poziție care începe să-mi placă din ce în ce mai mult.

"Asta e mai mult decât sufcient," am spus, zâmbind peste pielea sa înainte să-mi las mâinile să se strecoare în pantalonii săi după ce i-am desfăcut repede.

"Aiden," el a avertizat din nou în timp ce ochii săi se holbează la mine acum puțin zăpăcit.

"Da dragoste," am spus, luându-imembrul erect în mâinile mele, făcându-l să gâfâie încet.

El niciodată nu a răspuns, ochii săi închizându-se strâns în timp ce am început să îmi mișc mâna pe mebrul său. Am continuat atacul pe pielea sa cu buzele mele, lăsând săruturi pe gâtul său , adorându-l complet în timp ce mâinile mele lucrează încet pe el. El s-a înfiorat când mi-am trecut dinții peste umărul său înainte să-mi presez degetul pe vârful său ,făcându-l să geamă puternic.

"A-Aiden.." el s-a bâlbâit în timp ce mi-am ridicat una din mâini spre sfârcul său din nou, strângându-l și frecându-l în timp ce în mod constant îi masez membrul.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum