Capitolul 34

2.1K 118 13
                                    

Perspectiva lui Aiden


"Ai terminat?" Julian a întrebat din dormitor unde el își verifică pentru a treia oară bagajul.

"Din păcate," am mormăit în timp ce orbește mă uit la televizor.

"Ești sigur?", el a întrebat făcându-mă să-mi rotesc ochii.

"Da Julian, chiar am verificat de două ori pentru a-ți satisface nevoile nebunești," am mormăit, nu e nici un răspuns de la el ceea ce-mi spune că nu-i mai pasă.

Aceste ultime zile au fost uimitoare, probabil că am făcut tot ce locul ăsta are de oferit și mai mult. Am mâncat până în punctul în care durea și am explorat locul aproape în fiecare zi. Când nu făceam asta, făceam celălalt lucru. Julian a devenit noul meu drog , e ca o dependență care e prea bună încât e imposibil să fie rea.

La scurt timp el a ieșit din cameră cu bagajul său, ridicându-mi ochelarii și învârtindu-i între degete.

"Data viitoare verifică de trei ori," el a spus, aruncându-i în direcția mea.

"Care e problema  în a sta încă o săptămână?", am întrebat în timp ce el stă așezat pe un mic scaun înainte să se uite printr-o revistă.

"Deja am ratat câteva zile de școală deci e educația noastră iar haitele s-au unit și au nevoie de noi cel mai mult acum deci asta e. Plus -"

"Am priceput," am spus întrerupându-l. "Noi chiar trebuie să începem acel proiect totuși."

"Vacanța de Crăciun a aproape, putem petrece o săptămână atunci pentru a privi lupii," el a sugerat fără să se uite în direcția mea.

"Yeah," am fost de acord și l-am privit intens, el pare să nu observe ceea ce mă irită puțin. El și-a menținut atenția pe paginile lucioase în timp ce trece peste ele cu o expresie goală.Am mers spre el, așezându-mă în poala sa și sărutându-i obrazul, el a mutat revista pentru a continua să o citească.

"Optzeci de dolari pentru o pălărie. Nu e nici măcar una bună și e cadrilat  , el arată ca și cum ar avea o tablă de șah pe cap," el amurmurat în timp ce se uită la tip și nu la mine făcându-l pe Max să mârâie nervos. Am îngânat încet,  presând  săruturi pe buzele sale.

"Hmm, "el a închis revista și  aînceput să mă sărute încet înapoi. M-am retras când a rămas fără aer lăsându-ne pe amândoi cu buze puțin umflate."E timpul să mergem."

"Știu," am spus trist, dându-mă jos de pe el și luându-mi geanta, uitându-mă pe fereastră pentru ultima dată înainte să-l întâlnesc la ușă."Să mergem acasă."

--

"Al naibii,"am murmurat în timp ce mă uit la noua casă a haitei care arată ca un complex de apartamente.Majoritatea haitei stă în fața noastră cu zâmbete largi în timp ce se holbează la noi. Ei ne-au înconjurat imediat, oferindu-ne multe cuvinte binevoitoare și ne-au felicitat, nu am vorbit cu nimeni în timp ce am încercat să ajungem înăuntru pe cât de repede posibil. Odată în casa gigantică m-am rezemat de ușă și mi-am închis ochii în frustrare.

Nu am avut șansa de a mă relaxa, cineva s-a izbit în mine  îmbrățișându-mă strâns.M-am uitat în jos la Emitt în timp ce Isabel și Beckett se îndreaptă spre noi, Julian l-a dat pe Emitt de pe mine cu un mârâit înainte să-și pună mâna în jurul meu. Perechile nou împerecheate sunt foarte posesive dar încă sunt surprins că el ar face asta atât dedeschis văzând că el nu e un fan al afecțiunii în public.

"Scuze,"Emitt a spus sincer în timp ce Beckett l-a tras în spatele său ,făcându-mă să-mi îngustez ochii la acțiunea de protecție.

"Nimeni nu s-a mutat aici huh?"am întrebat în timp ce eu și Julian mergem prin parterul frumos mobilat.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum