Perspectiva lui Aiden
Lucrurile au mers grozav în ultimul timp.Tocmai am primit planurile noii case de vreme ce am curățat un număr mare de copaci,familiile deja au început să-și construiască propriile case.Antrenamentele au mers bine,e evident să vezi că haita mea acționează mai mult după instinct când acționează în timp ce a lui Julian înclină spre a planifica înainte de a acționa.Am încercat să venim cu idei care să crească puterea fiecărei haite și să piardă din slăbiciuni,dar e mult mai greu decât pare.
Apoi este îmbinarea,cred că a mers fără a le spune că haitele vor deveni una când eu și Julian o vom face,dar asta este..amânat.
"Julian trebuie să vorbesc cu tine despre această în-"
"Nu pot,ocupat,"el a spus înainte să alerge,da,să alerge,din librărie,unde l-am găsit.Școala s-a încheiat deci nu am avut nici o idee unde merge de vreme ce eu am condus până aici cu mașina împrumutată de la tatăl meu.
De aceea a fost amânat,tipul m-a evitat încă de la acea zi incredibilă.El a fost rușinat ca deobicei,ejaculând doar de la sfârcurile sale fiind tachinate,am priceput,dar nu trebuie să fie.Am spus incredibil și sunt serios,gemetele sale în urechile mele în timp ce tremură de la fiecare atac pe care l-am făcut asupra corpului său înainte să ejaculeze din cauza mea, jucându-mă cu sfârcurile sale a fost într-adevăr incredibil.Cred că el nu vede în acest fel totuși,el vorbește cu mine normal cu orice este legat de haită dar pe lângă asta el doar va pleca.
E frustrant în acest punct,i-am dat o săptămână pentru a trece peste dar el încă e un idiot.Trebuie să mă comport ca și cum acum nu aș ști plăcerea de al vedea destrămându-se sub mine,practic implorându-mă să mă opresc?Nu pot și nu vreau să o fac,de fapt vreau să văd mai mult acum.
"Încă nu vorbește cu tine?"Isabel a întrebat când am părăsit librăria.
"Ce ai făcut?"Emitt a întrebat în timp ce mergem împreună.Eu și Isabel am devenit repede prieteni și ca rezultat,ea a devenit prietenă și cu Emitt,ea m-a ajută să mă ocup cu toate lucrurile legate de Julian.
"Nimic de data asta,jur,"am răspuns,ignorând schimbul de priviri neîncrezătoare."E totul la el,el trebuie să treacă peste asta."
"Asta?"Isabel a spus repede,ea afost disperată să afle ce anume s-a întâmplat,dar am fost destul de inteligent să țin totul pentru mine.
"Nu începe,"am avertizat repede în timp ce ne-am oprit la dulapul lui Emitt.
"Vreau să ies,"Beckett a mormăit nervos în timp ce merge spre micul nostru grup."Putem face ceva în seara asta?Orice?Vă rog!"
"Ce ai în minte?",Emitt aîntrebat,interesul său crescând puțin în conversație.
"Bowling!",el a spus repede,făcându-ne pe toți să mormăim în dezgust.
"Nu,"am spus repede simulând greața la idee."Ce e greșit cu un film?"
"Nu,cinemaul e înfiorător,"Isabel a spus,făcându-ne pe toți să ne uităm la ea în timp ce ne îngustăm privirile."Voi veți sta într-o cameră întunecată timp de două ore cu o mulțime de străini..asta nu e bine."
"Nu ruina cinemaul pentru mine,"am spus,frecându-mi tâmplele."Să mergem să luăm mânacre să să mergem la cinematograful în aer liber pe care abia l-au deschis nu prea departe."
"Mulțumesc!"Beckett a spus,venind să mă îmbrățișeze dar l-am împins.
"Dacă mâncarea e de la Pizza Hut eu vin,"Emitt a oferit,când am încuviințat el a zâmbit larg."Mulțumesc Zeiței,chiar îmi era poftă de acele bastonașe de scoțișoară."
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Loup-garouJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...