Capitolul 56

1.7K 89 25
                                    

Perspectiva lui Julian


"Tu vei conduce vânătoarea,"am spus iar ochii lui Aiden s-au luminat cu entuziasm.

"Va fi uimitor!"

"Doar lasă haita de renegați în pace ,restul renegaților  sunt un joc cinstit  ,"am spus făcându-i ochii să se lărgească.

"Ce s-a întâmplat cu renegații  fiind oameni cu familii?",el a întrebat îngâmfat.

"Trebuie să începem să planificăm   haita pentru lupii recent transformați ?",am spus ignorându-i afirmația , dacă îi spun că e din cauza a ce s-a întâmplat cu el se va enerva.

"Tu o poți lua pe aceea,"el a spus făcându-mi ochii să se lărgească în  groază.

"Va fi plină cu copii!"

"Știu, practică bună,"el a spus cu un rânjet, am îngânat și mi-am închis cartea. "Am terminat?Te rog spune-mi că da , au trecut două ore."

"Este suficient pentru azi,"am spus făcându-l să ofteze ușurat înainte ca ochii săi să se umple cu dorință."Nu."

"Nu am făcut nimic,"el a spus ridicându-și mâinile în predare.

"Ai vrut,"am mârâit făcându-l să ofteze  în frustrare , m-am ridicat repede în eforul de a scăpa și m-am îndreptat spre bucătărie.

"Deja mi-am cerut scuze și totul ,ridică interdicția  de sex Julian,"el a implorat în timp ce se grăbește în spatele meu.

"Nu,"am spus cu fermitate ,ferindu-mă de mâinile sale care încearcă să mă agațe .

"Asta e nedrept!",el s-a plâns în timp ce scot câteva lucruri de care am nevoie pentru a face cina. "A trecut o săptămână!"

"Poți promite că nu vei mai...face  ce mi-ai făcut din nou?",am întrebat întorcându-mă pentru a mă uita în ochii săi.

"Tu te referi să mă joc cu ti-"

L-am întrerupt prin a  ofta gălăgios în disconfort ,încercând să împing amintirile cu mine chițăind ca o fată.

"Promiți?"

"Desigur că nu Jewels,"el a spus făcându-mă să-mi rotesc ochii și am continuat să mă uit după lucrurile de care am nevoie. "Încetează să te prefaci ca și cum nu ți-a plăcut."

"Nu mă prefac,nu mi-a plăcut,"am mârârit făcându-l să pufăie.

"Faptul că te-ai eliberat de zece ori spune altceva,"el a spus râzând iar eu m-am întors pentru a-mi ascunde roșeața. "Iar felul în care te agățai de mine și tremurai , plângând-"

"Taci!",am strigat."Taci!Taci!Taci!"

"Nu e nimic pentru care   să fii rușinat iubire , a fost uimitor,"el a spus încercând să mă prindă dar l-am împins la o parte cât de mult e posibil.

"Dacă nu mă lași în pace, vei începe să-ți faci propriile mese,"am spus cu fermitate iar el s-a retras imediat.

"Bine,"el a spus cu mâinile ridicate în predare. "Te voi prinde mai devreme sau mai trziu."

Am oftat ușurat și m-am rezemat de dulap pentru suport. Nu e atât de mult cât sunt nervos pe cât sunt rușinat. Știu că iau rolul femeii când facem   sex ,dar încă sunt un bărbat și amintirile cu felul în care am reacționat în acea zi nu mă bucură. Am încercat să dau la o parte gândurile în timp ce gătesc alfredo simpul pentru mine și  pui pentru el. E una din cele mai ușoare mese pe care le fac când avem obiceiuri de mâncare atât de diferite .Am fost aproape gata cu mâncarea când am realizat că Alex nu face plângerile sale obișnuite despre noi fiind vegetarieni.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum