Perspectiva lui Aiden
"El e bine?"Emitt a întrebat în timp ce l-am așezat pe Julian la masă cu ceilalți.
"El e bine ,cred că doar puțin obosit,"am spus trăgându-i corpul lângă al meu pentru suport.
"De ce îți poartă ochelarii?"Isabel a întrebat, încruntându-se la Julian.
Pentru că ochii lui se rotesc în spatele lor.
"El a spus ceva despre a fi prea luminos, el a stat până târziu aseară să citească deci nu sunt surprins, "am mințit în timp ce Paula a adus burgerul la masă.I-am mulțumit și ea s-a îndepărtat cu un zâmbet, mi-am întors atenția spre grupul de prieteni care pare să fie încă la problema cu Julian.
"El părea bine mai devreme, "Beckett a spus, făcându-mă să inspir adânc în frustrare.
"Ei bine el nu e acum, las-o baltă, "ams pus în timp ce am luat o gură mare din burger ,ei m-au privit suspicios înainte să se întoarcă la conversația lor.Am oftat, uitându-mă în jos la perechea mea frumoasă care doarme dar ei nu trebuie să știe asta, el a leșinat după ce a ejaculat a opta oară, lucru care a fost mai mult decât fierbinte.Am mers cam departe dar cum aș putea să nu, el arăta atât de perfect destrămându-se sub mine și a avut un gust atât de bun încât deveneam dependent. Sunt surprins că nu mi-am drumul în pantaloni la imaginea cu pieptul său acoperit de spermă când am terminat, ei bine, când eu am fost.
Mi-am mâncat prânzul în timp ce am fost atent la el , ceilalți părând să uite repede de noi, când a început să se miște am spus o scuză și l-am luat de acolo.
"Am adormit?"el a intrebat cu un mic căscat în timp ce s-a așezat pe dulapul din baie, eu așezându-mă între picioarele sale.
"Yeah" am spus dându-i părul după urechi, el a tremurat încet făcându-mi pantalonii să se strângă iar obrajii săi s-au colorat.
"Scuze,"el a spus uitându-se în sus, conectându-și ochii albaștri puțin amețiți din spatele ochelarilor cu ai mei.
"Am fost puțin purtat de val,nu-ți cere scuze, "am răspuns cu un zâmbet blând pe care cu ușurință el l-a returnat.
"Și eu, aproape s-a simțit ca și cum spun ei e că intri în călduri," el a spus cu un râset scurt.
"Din fericire ambii suntem bărbați și nu va trebui să îndurăm asta," am spus sărutându-i fruntea.
"Yeah,"el a spus în ce m-am îndepărtat permițându-i să se ridice, când sunt sigur că e bine am ieșit repede cu el înainte să îi dau prânzul pe care l-a devorat repede în timp ce mergem.
"Prânzul e aproape gata deci să ne îndreptăm spre clasă, " el a încuviințat în timp ce mergem spre laboratoare împreună.
"Ai făcut tema,nu-i așa?",el a întrebat o dată ce suntem așezați și confortabili.
"Yeah,"am spus, scoțând-o, făcându-l să zâmbească.Se pare că sunt în vârful muncii mele mai mult acum fiind cu Julian ceea ce nu e surprinzător.
"Întrebare,"el a spus încruntântu-se puțin.
"Yeah."
"De ce îți port ochelarii?"el a întrebat făcându-mă să râd în timp ce mă uit la fața sa confuză , el arată adorabil cu ochelari mari pe nasul său.
"Tu alunecai între conștiență și inconștiență, ochii tăi se roteau, tot spectacolul îngrozitor," am spus făcându-i sprâncenele să se ridice în timp ce mi-am luat ochelarii înapoi dezvăluindu-i ochii albaștri strălucitori care mă îneacă momentan.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Loup-garouJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...