19. Vívódás

524 33 0
                                    

Zeneajánló:
Greta Isaac - You
Sam Airey - Stars

Lori

Kora reggel magamtól felébredek egy gyomromba vájó térd nyomására. Kell pár félelmetes másodperc, míg felfogom, hol vagyok.

És míg átgondolom, mi is történt.

Leeresztek, amikor eszembejut, hogy csak aludtunk. Adriánra nézek.

Elképesztő szexi alvás közben, én meg legszívesebben felpofoznám magam ezekért a gondolatokért. Kicsit vizslatom a testét, észreveszek pár tetoválást, ami elkerülte a figyelmemet, majd úgy döntök, ideje továbbállnom. Mindkettőnknek így lesz jobb.

Összeszedem a szétdobált ruháit, és töltőre rakom a telefonját. Betakarom, és máris egészen kultúráltan néz ki, mintha nem egy szétcsapott éjszaka után próbálna életre kelni.

Muszáj néznem még kicsit, mert... mert csak.

Mert mesteri fokozatra fejlesztettem az alvó Adrián bámulását, kekeckedik velem a kisördög a vállamon. Dühösen fújtatva, még mindig az estélyimben átsurranok az egy ajtóval odébb lévő szobámba.

Ott Diána vár az ágyon.

- Az elnök úr szeretné tudni, mikor várhatja magát.

- Adjon nekem húsz percet - kérem, mire elsiet.

Amint becsukódik mögötte az ajtó, a tükörhöz lépek, de úgy megijedek a szörnytől, aki visszanéz rám, hogy hangosan felnevetek.

Jézusom.

A részegekkel való fetrengés nem tesz jót a szépségnek.

A ruhám tönkrement, a hajam egy rakás széna, a sminkem meg... le is fotózom magam, hogy mellé tudjak szerkeszteni egy olyan régi, életrekelt babát, amit megszállt egy szellem.

Mire Diána visszaér, már lefürödtem, átöltöztem, felcopfoztam a hajam, fogat mostam és eltüntettem a smink maradványait. Befújom magam a Dáriustól kapott parfümmel.

Így kísér át Diána a miniszterelnök irodájába.

- Jó reggelt, miniszterelnök úr - köszöntöm.

- Lori - mutat az egyik bőrfotelre az asztala előtt, ahol ő is ül.

Helyet foglalok.

- Volt-e eredménye a tegnapi estéjének? - vág bele minden kertelés nélkül.

- Történetesen pont egy ellenzéki csoport fészkébe kerültem. Az már biztos, hogy nem szimpatizálnak a Szilveszter család hatalmával, de nem tudtam annyi időt eltölteni velük, hogy bármi konkrétat megtudjak. Radikális változásokról beszéltek.

Elgondolkodik. - Tud neveket?

Felsorolom azt a párat, akiknek a teljes nevét megtudtam, köztük Ábrahámét is. Felveszi őket egy kis szerkenytűvel.

- Az egyik taggal... közelebbi kapcsolatba kerültem. A következő találkozók alkalmával talán elkezd bennem megbízni annyira, hogy beavasson a terveikbe. Viszont... ennek ára van - biccentem oldalra a fejemet.

Dárius elmosolyodik. - Igen, az ellenszolgáltatás. Mondtam, hogy megnevezhet bármit. - Egy kicsit gondolkodik. - Szinte bármit.

- Én akarom irányítani a Vár katonáit és őreit. Illetve saját egységet is szeretnék, akik a kezem alá dolgoznak. Nem én szeretnék velük foglalkozni, de feltétlen engedelmességet követelek az irányomba. A jelenlegi parancsnok alparancsnokként tevékenykedhet tovább.

ProtectionWhere stories live. Discover now