Lori
Otthon.
Otthon nekem ez a kicsiny, emeletes ház, amit anyámnak és az öcsémnek vettem.
Otthon, mikor vajaskenyeret majszolva eszem velük.
Otthon, mikor kinyitották nekem az ajtót, és megláttak - ott volt a szemükben az otthon.
Boldogan iszom a teámat Medox mellett ülve az apró étkezőben, amikor felzúg a telefonom.
Miron az.
"El sem akartál köszönni?"
Lebiggyesztem a szám. Nem tudja ő sem, hogy visszamegyek. Vagyis, hogy remélem, hogy visszamegyek.
"Hirtelen történt minden", írom vissza.
"El tudok tőled köszönni?" kérdezi újra.
"Már nem a fővárosban vagyok..."
Szomorúan veszem tudomásul, hogy látja, és nem ír. Félretolom a telefonom, hogy a családomra tudjak koncentrálni, de nem hagy nyugton a gondolat, hogy megbántottam Miront, és ez valamiért nekem is rosszul esik.
Anya mesél nekem Medox javulásáról, a kezelésekről, és ekkor megfogalmazódik bennem, hogy muszáj visszamennem a Szilveszter családhoz. Amíg tudok, azon fogok dolgozni, hogy Medoxnak jobb legyen.
Remélem, Adrián is a tervek szerint cselekszik majd.
Még dél sincs, ezért segítek anyának főzni, közben Medox valami vígjátékot néz a TV-ben.
Amikor kész a zöldségragu és a meggyespite, jut eszembe, hogy elfelejtettem a telefonom.
De nem írt senki.
Szomorúan hajítom el a kis ördögi szerkezetet a kanapénkra.
Evés közben kibeszélem nekik a Szilveszter családot (amit lehet), de a zúzódásomról hallgatok.
- Ugye tudod, hogy éppen folyik a TápióFeszt? - kérdezi anyám.
- Hogy most? El kell mennünk - zsongok be. A TápióFeszt a vidék nagy fesztiválja. - Teljesen elfeledkeztem róla.
- Megbolondít a főváros - csóválja a fejét anya.
- Egyébként tényleg - kapok be egy újabb falat pitét. Annyira hiányzott az otthon íze, hogy majdnem bekönnyezem.
Legutóbb féléve jártam itthon. Nem tudtam előbb jönni.
Anya az ablak felé pillant. - Vársz valakit?
- Én? Én ugyan nem - tömöm magam tovább az édes ízekkel.
- Pedig valaki mindjárt csö...
Ding-dong.
- ...nget - fejezi be anya.
Fújtatva teszem le a villámat. - Megnézem. De remélem, megéri felkelnem! - vetek egy utolsó pillantást a sütim felé. Kinyitom az ajtót, és abban a pillanatban le is fagyok.
YOU ARE READING
Protection
ActionHA AZT HISZED, EZ CSAK EGY SZTORI A TESTŐRRŐL MEG A VÉDENCÉRŐL, AKKOR NEM FIGYELTÉL ELÉGGÉ... Női testőrnek lenni Magyarország legbefolyásosabb családjánál? Lori nem is képzeli, mekkora fába vágta a fejszéjét. 11 évesen állt be katonának, tíz év al...