Lori
Maria mögött állok, amíg arra várunk, hogy beengedjenek minket. A hatalmas ajtó tekintélyt sugároz, mintha ő maga is megválogatná, ki léphet át rajta.
A következő pillanatban már nyílik is az ajtó, s egy szőke hajú, középkorú nő betessékel minket.
Nem is tudom, mit vártam, amikor Maria bejelentette, hogy a miniszterelnök felesége, Szilveszter Tatjána látni akar engem és Rokkót. Nem mondta, hogy konkrétan miért, és mi nem is kérdeztük. De azért persze felmerült bennünk a megbízatás lehetősége. Miért is ne?
Hallhatott rólunk, hiszen a belső körökben már elterjedt, hogyan oldottuk meg a legutóbbi incidenst.A tekintetem elkalandozik a hatalmas irodában, ami inkább hasonlít egy modern könyvtárra, mint Tatjána asszony szentélyére. Túl hideg, túl minimalista.
Az biztos, hogy nem így képzeltem el a Budai Várat belülről...
A szemem sarkából mozgást látok, s máris odapillantok. A tekintetem összekapcsolódik egy hideg, kék szempárral, s egyből tudom, hogy megérkezett Ő.
- Asszonyom - hallom meg Maria hangját mögülem, majd egyből meg is kerül engem.
Tatjána közben nem veszi le rólam a tekintetét. Kielemez, látom rajta. Állom a pillantást, felszegett fejjel. Amíg kezet csókol neki az edzőm és mentorom, én is végignézek rajta. Elegáns, passzos szürke kosztümöt visel, ami a mai divatnak tökéletesen megfelel, talán túlságosan is. Valószínűleg a korát is megelőzte, ugyanúgy, mint a hajviselete, ami számomra furcsán van feltűzve, a maradék hullámokban. Az arca markáns, szája vékony, és olyan kisugárzása van, ami tökéletesen illik a miniszterelnök feleségéhez - nem kell szólnia egy szót sem, tudom, hogy ő játékmester ebben a világban.
- Lorettához van szerencsém benned, gondolom - szólít meg most engem.
- Így van, asszonyom. Lováry Loretta - csókolom meg a kezét.
- Sokat hallottam már rólad - húzódik mosolyra a szája.
- Vehetném bóknak is, de nem említette, hogy jót, vagy rosszat, szóval nem bízom el magam - felelem.
A mosolya kiszélesedik, de nem mutatja a fogsorát.
- Nem lehet könnyű téged lóvá tenni.
- Nem is sokan próbálták még - mondom. A tekintete sejtelmes, s én elkapom Maria pillantását. Kifejezéstelen arccal néz rám, valószínűleg ő sem tudja, hogy leállítson-e, vagy hagyja, hogy kibontakozzak. Melyikkel jár jobban? Elvégre ő most, mint portékás hozta a legszebb kelengyéit kínálni.
Engem és Rokkót.
- Asszonyom - csókol kezet Rokkó is. Látom, mennyire nehezére esik, s kedvem támad nevetni. De összeszorítom az ajkaimat. Ez a szokás, ha a legfelsőbb emberekkel találkozunk.
- Foglaljatok helyet - mutat a szoba másik végében lévő fotelekre Tatjána. Mikor kényelembe helyezzük magunkat, bele is kezd.
- Nem fogok kertelni. Bizonyára tudjátok, miért vagytok itt - néz körbe.
- Tulajdonképpen... - kezdek bele, de Maria gyilkos pillantást vet felém. Ő akarta volna átvenni a szót, de mostmár befejezem, ha már belepofáztam. - Tulajdonképpen nem, asszonyom.
- Pedig egyértelmű - feleli Tatjána. - Teát?
A szőke hölgy, aki beengedett minket, extravagáns csészéket helyez le a dohányzóasztalra.
ESTÁS LEYENDO
Protection
AcciónHA AZT HISZED, EZ CSAK EGY SZTORI A TESTŐRRŐL MEG A VÉDENCÉRŐL, AKKOR NEM FIGYELTÉL ELÉGGÉ... Női testőrnek lenni Magyarország legbefolyásosabb családjánál? Lori nem is képzeli, mekkora fába vágta a fejszéjét. 11 évesen állt be katonának, tíz év al...