"Kamerayı yüzüme o kadar yaklaştıramazsınız!"
"Tatlım, farkındaysan bir klip çekimindeyiz."
"Klibini sikeyim o zaman."
Summer otuzuncu kez yönetmene küfrettiğinde kendimden geçmek üzereydim. Arkada sürekli Youngblood çalıyordu ve kendi şarkımdan tiksinmeye başlamıştım.
"Neden Luke'a sürtünmek zorundayım?"
"Tatlım, istersen Calum'a sürtün."
"Klibini-"
"Evet klibimle özel anlar yaşamak istiyorsun. Anladım. Devam et prenses."
Sikik dağ evindeki sikik bir odada Summer'ın beni sıkıştırması klibin en önemli bölümüymüşçesine bir buçuk saattir uğraşıyorduk ve elimizdeki tek şey koca bir sıfırdı.
"Evet Luke, uzan, gözlerini kapat. Ve şu koyduğumuz biraları içmeyi bırak."
"Neden Luke'a tecavüz etmek zorundayım?"
"Luke'a tecavüz etmiyorsun. Sadece yanına uzanıyorsun çünkü birbirinizi seviyorsunuz ama o seni affetmemiş, o yüzden uzak duruyor. Bunlar da senin kirli düşüncelerin."
"Birbirimize bir şeyler fırlatsak?"
"Onu Want You Back için düşünüyorum. Bunun daha soft olmasını istiyorum."
Summer söylenip bir bardak daha kafaya dikti ve burnunu çekti. Ah, prenses hazırdı.
Müzik yeniden çalarken gözlerimi tavana diktim. Summer gelip iki yana açtığım kollarımdan birine sığındı ve göğsüme yerleşti. Yüzünü kaldırdığında, Tanrım, ışığa çok yakındım. Buna nasıl katlanabildiğimden benim bile haberim yoktu.
"Evet Summer, şimdi doğaçlamaya geçebilirsin. Lütfen, bu sahneyi bir daha çekmek istemiyorum. İki dakika onu gerçekten sevişmek isteyip de sevişemediğin biri gibi düşün."
Summer elini ürkekçe göğsümde gezdirmeye başladığında derin bir iç çektim. Dudakları tenimle temas ettiğinde içimden bir çığlık kopmuştu bile.
"Luke, öküz gibi durma."
Elimi beline yerleştirip istemsizce üstüme çıkmasına yardımcı oldum.
Ve diğer her şey refleks olarak gerçekleşti.
Summer'ın boynumu öperken ellerimin kalçasına inmesi ve kendimi ona itmemle boynumu ısırıp inlemesi gibi ufak refleksler...
Stüdyo ekibinden tek çıt çıkmıyordu çünkü herkes şoktaydı. Kimse bu kadar ateşli bir şey beklemiyordu.
Biz de bu kadar az tutkulu olmasını beklemiyorduk eminim.
Summer üstümde oturup yeniden yüzüme eğildiğinde dudaklarımız arasındaki mesafe dünyaya yeni bir erotizm anlayışı bile getirebilirdi. Tam ona uzanacağım sırada gelen sesle silkelendim.
"Tamam, bitti!"
Summer hışımla üstümden kalkıp yanıma oturduğunda etrafımızdaki herkes hayretle bize bakıyordu.
Sonra bir anda alkışladıklarında yönetmen gelip şaşkın bir şekilde etrafına bakan Summer'a bir beşlik çaktı.
"Senin bir efsane olacağını biliyordum kızım. Vay be! Bu klip efsane olacak. Her yere çıkmaya hazır olun çünkü ben böyle bir çekim görmedim!"
Summer kalkıp giderken ben de doğrulup çocukların yüzüne bakmaya cesaret ettim.
Hepsi şaşkınlıklarını gizlemeye çalışarak bana bakıyorlardı. Özellikle Calum hayret içerisinde gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20 Days, Maybe // Luke Hemmings
Fanfiction"Peki." dedi alnını benimkine dayayıp "Sana sahip olduğum tüm sevgiyi verebileceğimi söylesem, üzülmeyi bırakır mıydın? Seni dünyanın en mutlu kızı yapacağım derken dalga geçmiyordum Summer. Çünkü sen beni dünyanın en mutlu erkeği yaptın." "Beni sev...