Bir saattir Summer stüdyoda Calum'u kovalıyordu ve bu artık yönetmenin bile umrunda değildi. Korkuyor da olabilirdi, sonuçta bizi gizlice çekmesini Calum'dan o istemişti.
Want You Back videosunda Summer'la Calum tarafından çekilmiş bir sürü gizli kamera sahnemiz vardı. Riptide söylerken dans etmemiz, ufak tefek öpüşmelerimiz, kaçamak bakışlarımız ve havuza atladığımız o akşam... Bu beni biraz rahatsız etmişti çünkü ikimizin de sırtındaki yaralar açıkça görünüyordu. Ashton o sahnede kendini yere atıp "Sanatsal!" diye bağırmıştı, ne lirik adam.
Ve şimdi de filmlerden teklif alıyorduk. Alex de bunları reddederken kalp krizi geçirmek üzereymiş gibi davranıyordu.
"Calum Hood, bu da ne?"
"Millet böyle şeyler için para veriyor, şeytan!"
Ve gerçekten, Calum'un 7 yaşındaki bir kızı anımsatan çığlıkları insanın kulağını mahvediyordu.
"Seni uykunda öldüreceğim. Seni yatağa bağlayacağım ve kendi ellerimle boğazlayacağım. Böylece ölmeden önce gözlerimdeki asıl şeytanı görebileceksin!"
"Dostum." dedi Ashton bana dönüp "Hala onun doğru kişi olduğuna inanıyor musun?"
Bu söylediğine gülüp ayağa kalktım ve Summer'ı omzularından tutup kendime döndürdüm.
"Hadi ama, birazcık tatlı değil mi?"
"Saçmalama, bu-"
"Utanacağımız hiçbir şey yok orada."
Omuzlarını düşürüp kafasını göğsüme gömdü.
"Bizi daha yakın gördükçe benden o kadar nefret edecekler."
"Ah, saçmalama. Buna alışmak zorunda kalacaklar."
"Eğer iblisi sakinleştirdiysen çekime geçelim." dedi yönetmen "Empty Wallets çocuklar. Bu favori videom."
"O video sadece gece kulübünde geçmemeli." dedi Summer "Bir fikrim var."
"Nedir?"
"İkinci şanslara her zaman inandım kısmında bir soygun sahnesi yapabiliriz. Kısa bir şey."
"Tanrım bu aşırı punksi."
"O da ne sikim Mike?"
"Punk ve seksi kelimelerinin karışımı."
Summer gözlerini devirirken yönetmen onun saçlarını karıştırdı.
"Aferim. Mükemmel bir fikir. Lavender, kostümleri hazırla şimdiden, hadi, başlıyoruz. Summer, üzgünüm ama bu klipte iki kişiyle beraber olacaksın."
"Luke ve senin ölün?"
"Hayır. Aslında kendi kendine olacaksın ama yavaşlayan nakarat kısmında ağır çekimde Luke ve Ashton'la dans etmeni istiyorum."
"Nasıl yani?"
Yönetmen gelip beni sağıma döndürdü ve Summer'ın sırtını bana yaslayıp Ashton'la Summer'ı yüz yüze getirdi.
"Tersi de olabilir. Size kalmış."
"Temas etmek zorunda mıyım?"
"Mecburen. Mükemmel bir kalabalık getireceğim ve dans etmek zorundasınız."
"Pekala." dedi derin bir nefes alıp "Bu iyi."
"İyi o zaman, anlatıyorum. İlk başı bir evde, beşiniz hazırlanırken geçecek. Hatta sen odadan odaya girip çıkacaksın. Aynı sahnede yaptığın o hareketleri istiyorum. Muhteşem bir doğaçlamaydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20 Days, Maybe // Luke Hemmings
Fanfiction"Peki." dedi alnını benimkine dayayıp "Sana sahip olduğum tüm sevgiyi verebileceğimi söylesem, üzülmeyi bırakır mıydın? Seni dünyanın en mutlu kızı yapacağım derken dalga geçmiyordum Summer. Çünkü sen beni dünyanın en mutlu erkeği yaptın." "Beni sev...