#DaddyLuke
Baba olmamın kesinlikle Twitter'da trend olmaması gerekiyordu ama işte buradaydık. Beş yetişkin oturmuş, herkesin babalığımla ilgili attığı tweetleri okuyorduk.
"Başım ağrıdı." dedi Calum "O kadar çok teori var ki."
"Benim favorim şu hayran olup Luke'a şantaj yaptığım teori." dedi Summer "Ona tecavüz edip hamile kalmışım. Bence bu süper bir fikir."
"Zaten öyle yapmadın mı?" dedi Calum sırıtarak.
"Ne sandın?"
Hepimiz gülsek de ben gerginliğimi üstümden atamıyordum. Alyssa'yu tüm dünyanın öğrenmesi, herkesin gözünün onun üstünde olması fikri tüylerimi ürpertiyordu. Kimsenin onun hakkında konuşmasını istemiyordum. Biliyordum ki er ya da geç Alyssa insanların konuştuğu her şeyi duyacak, görecek ve üzülecekti.
Onun o minik kalbini kimsenin kırmasına tahammülüm yoktu ama bunu engellemek için Twitter'ı çökertmem gerekiyordu. Ve ne yazık ki henüz o kadar ünlü değildim.
"Alyssa'yı bir daha insan içine çıkarmamalıyız." dedim elimi çeneme koyarak "Onu her gördüklerinde yeni bir teori uyduracaklar."
"Hikayenin gerçeğine inanan kimse yok değil mi?"
"Hikayenin gerçeğini kimseye anlatmadık Ashton."
"Çocuğunuzun sizden gizlendiği kısımdan bahsetmiyorum. Sizin aşık olduğunuz ve evrenin özene bezene yarattığı kaostan dolayı birbirinizden uzak kaldığınız hikayeden bahsediyorum. İnsanlar buna inanamadıkları için Alyssa'ya inanmıyorlar."
"Vay canına." dedi Michael dondurmasından bir kaşık daha alıp "Ash ilk defa haklı olabilir."
"Bu durumda ne yapabiliriz ki? En akıllısı onların Alyssa'yı görmesini olabildiğince kısıtlamak."
"Tanrım, nereye kadar bunu yapacaksınız? Çocuğunuzu parka götürmek isteyeceksin, Luke. Ona bir köpek almak isteyeceksin, alışveriş yapmak isteyeceksin, sinemaya götürmek isteyeceksin. O da sokakta oynamak isteyecek, belki de bir dans kursuna gitmek için ağlayıp duracak. Seni her zaman yanında isteyecek. Nereye kadar onu saklayacaksın? Her zaman bebek olarak kalmayacak."
"Ne yapacağız o zaman?" dedi Summer düşünceli bir şekilde.
"Onları inandıracaksınız." dedi Ashton "İnandıracağız."
"Ne yapalım, her gün mutlu aile fotoğrafı paylaşıp birbirimize aşkla bakarak fotoğraf mı çekinelim?"
"Elbette hayır, gerizekalı." dedi Calum Summer'a bakarak. Summer ona sertçe vurduğunda inleyip omzunu ovuşturdu "Hayatımıza devam edeceğiz işte. Yine dışarı çıkıp eğleneceğiz, Alyssa'yı eski hayatımızda nasıl büyüteceksek aynı şekilde büyüteceğiz. Hepsi bu. Yapmamız gereken şey en başından beri buydu. Summer'ın bir twitter hesabı açarak hayran mesajlarına sevgi dolu cevaplar vermesi değil."
"Hayatımda yaşadığım en kötü işkenceydi." dedi Summer "Doğum yapmış biri olarak söylüyorum. Ve kemoterapi görmüş."
"Komik değil, bebeğim."
Summer'ın omuz silkmesiyle gözlerimi devirdim.
"Pekala. Ünlü değilmişiz gibi davranıyoruz."
"Evet."
"Yine ne karıştırıyorsunuz?" dedi Alex belini tutarak aramıza girince.
"Eve nasıl girdin?"
"Ben sapığınızım. Her evinizin anahtarının kopyasını çıkartıyorum ve geceleri odanıza girip çamaşırlarınızı koklamadan uyuyamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20 Days, Maybe // Luke Hemmings
Fanfiction"Peki." dedi alnını benimkine dayayıp "Sana sahip olduğum tüm sevgiyi verebileceğimi söylesem, üzülmeyi bırakır mıydın? Seni dünyanın en mutlu kızı yapacağım derken dalga geçmiyordum Summer. Çünkü sen beni dünyanın en mutlu erkeği yaptın." "Beni sev...