"Sen ne diyecektin?"
Barda son ses Katy Perry çalarken kaşlarımı çatıp Luke'a baktım.
"Ne?"
"Bir şey konuşacağım demiştin."
Birkaç dakikalığına unuttuğum hamilelik hissinin yeniden gelmesiyle elimi karnıma koyma arzuma karşı çıktım.
Tüm günü benim eğlenmem için harcamışlardı, hatta belki birkaç ay bunun için uğraşmışlardı. Bu çabayı ve yüzlerindeki mutluluğu görmezden gelemezdim.
Bugün tamamen bununla alakalı olmalıydı. Başka hiçbir şeyle değil. Hem, günler çuvala mı girmişti? Elbette başka bir gün de söyleyebilirdim bunu. Daha güzel, daha müsait bir ortamda söylenmesi gereken bir durumdu. Grip olmamıştım, hamileydim.
"Ah, bir şey değil." dedim gülerek "Yarışmayla ilgili konuşmak istiyordum. Sonuçların hala açıklanmaması çok sinir bozucu."
"Evet." dedi kollarını etrafıma sarıp "Buna bayılacaksın."
"Ne?"
"Sana doğum günü hediyesi olarak tek tekerlekli bisiklet almak için Ashton ne kadar ısrar etse de." dedi "Bir şarkı yazmaya karar verdik."
"Ne?"
"Aslında çok farklı şeyler de düşündük. Bir yere tatile gitmek gibi. Ama para harcadığımızı öğrenince kızacağını da biliyoruz."
"Şarkı mı yazdınız?" dedim hayretle gerileyip.
"Evet." dedi "Dinle ve gör güzelim."
Sahnede yerlerini almaya başlarlarken kalbim küt küt çarpıyordu. Bu hayatımın en süprizlerle dolu, en güzel günüydü.
Sert bir gitar sesini bas takip edince gülümsedim.
"Hey!"
Yeniden müziğin bastırmasıyla ayağa kalktım. Bu şarkı bir dansı hak ediyordu.
"Hey."
Ayaklarımla yerde daireler çizerken Luke da şarkıya girdi.
"Bu sende sevdiğim şey
Beni sıkıca sarıyorsun
Benim biricik olduğumu söylüyorsun
Bu gece gelmek ister misin?
Eveet!"
Bir kahkahayla dansıma devam ederken onlar da gülüyorlardı.
"Kulağıma fısıldamaya devam ediyorsun
Bana duymak istediğim her şeyi söylüyorsun
Çünkğ bu doğru, bu sende sevdiğim şey."
Calum'un girmesiyle dudaklarımı büzüp dansımı biraz daha hareketlendirdim.
"Sende sevdiğim şey
Dans etmesini gerçekten biliyorsun."
Michael da ona katıldığında kıkırdadım.
"Yukarı, aşağı, etrafa zıpladığında
Gerçek romantizm hakkında düşünüyorum, evet."
"Kulağıma fısıldamaya devam ediyorsun
Bana duymak istediğim her şeyi söylüyorsun
Çünkü bu doğru, bu sende sevdiğim şey."
Onlar devam ederken gülmeyi ve dans etmeyi kesemiyordum.
"Sende sevdiğim şey
Geceleri beni sıcak tutman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20 Days, Maybe // Luke Hemmings
Fanfic"Peki." dedi alnını benimkine dayayıp "Sana sahip olduğum tüm sevgiyi verebileceğimi söylesem, üzülmeyi bırakır mıydın? Seni dünyanın en mutlu kızı yapacağım derken dalga geçmiyordum Summer. Çünkü sen beni dünyanın en mutlu erkeği yaptın." "Beni sev...