Final.
Evet, final geldi çattı. Üstüne bu kadar uzun düşünmemin sebebi sizi tamamen tatmin etmesini istememdi. Bu hikayeyi okuyan, yorum yapan ve oy veren; kısacası bu hikayeyi yaratan hepinize çok teşekkür ediyorum. Umarım bu hikayeyi okurken güzel hissetmişsinizdir çünkü ben yazarken çok iyi hissettim. Buyurun, iyi okumalar efendim.
Summer
"Vay be, şu kıça bak."
Alex'e dönüp göz devirdim.
"İlkokul balosunda gibi hissediyorum."
"Ama çok güzel görünüyorsun."
Yeniden gözlerimi devirip sandalyeye oturdum.
"Tüm dünya burada olacak."
"Aslında hayır."
"Basın burada olacak."
"Basın yasağı koyduk."
"Bana palavra kesme. Her türlü burada olacaklarını biliyorsun."
"Ve bu bir sorun çünkü?"
"Çünkü lanet olası gelinliğin arkasından yara izlerim görünüyor ve mihraba Calum'un babasıyla yürüyeceğim. Ayrıca dünyanın yarısı benden haz etmiyor."
"Diğer yarısı bayılıyor ama."
"Düğün yapmamalıydık." dedim "Gerçekten, tam bir aptallık. Ben çok normal bir kızmışım gibi düğün yapıyoruz, sanki ilişkimiz normalmiş gibi. Bir kilisede gizlice nikah yapıp çıksak olmaz mıydı?"
"Pekala tatlım, kendine gel. Belli ki bu senin için özel değil ama Luke için aşırı özel bir gün. Bunu gizli saklı gerçekleştirmek onu sadece üzerdi."
"Yanılıyorsun. Bu hayatımın en özel günü ve bu yüzden bugünle ilgili en ufak bir kötü anım olsun istemiyorum."
"Konuşmayayım diyorum ama kendine gelmelisin Summer." dedi "Sen normal bir kız değilsin, evet. Çünkü sen mükemmel bir kızsın. Anladın mı? Süpersin. En iyisisin. Bu yüzden Luke Hemmings ile rüya gibi bir düğünü hak ediyorsun. Sadece eğlenmene baksan olmaz mı?"
"Gerilmeyi durduramıyorum ki. Aklıma sadece kötü senaryolar geliyor."
"Ne kötü gidebilir ki?"
"Bir hafta boyunca magazin manşetlerinde 'Mihraba Babasıyla Gelmedi!' veya 'Acıklı Düğün' yazması gayet kötü gelebilir."
"Magazin manşetlerini siktir et. Sen sahneye çıktıktan sonraki on gün boyunca seni yazmışlardı. Çoğunun iyi olmadığını hatırlatırım."
"Ama buna değmişti."
"Bunun değmeyeceğini nereden çıkarttın?"
Bu sorunun üstüne düşündüm. Gerçekten, bunun değmeyeceğini nereden çıkartmıştım?
"Luke bana karşı korumacı davranıyor ve benim hakkımda yazılan her şey onu geriyor. O dünyanın en iyi erkeği ve ben onun gerilmesini istemiyorum. Yeniden donacağımı düşünüyor her seferinde."
"Donmak?"
"Ah, bazen buz gibi bir kaltağa dönüşüyor. Alt benliği gibi düşünebilirsin." dedi Bethany Alex'e "Yani, dönüşüyordu. Artık öyle değil."
"Ah, anladım." dedi Alex "Pekala, birbirinize bu kadar düşkün olmanız yürek ısıtıcı ama bunu bir kenara bırakın ve birbirinizle yaşayın. Ne dersin?"
"Bu o kadar kolay değil."
Kapının çalınmasıyla üçümüz de susup kapıya yöneldik. Alex ayağa kalkıp kapıyı açınca bir anda çığlık attı ve Bethany de ona katıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20 Days, Maybe // Luke Hemmings
Fanfiction"Peki." dedi alnını benimkine dayayıp "Sana sahip olduğum tüm sevgiyi verebileceğimi söylesem, üzülmeyi bırakır mıydın? Seni dünyanın en mutlu kızı yapacağım derken dalga geçmiyordum Summer. Çünkü sen beni dünyanın en mutlu erkeği yaptın." "Beni sev...