СЪРАТНИЦИ, КАЛАТА ВЕЧЕ СИ ИМА ТРЕЙЛЪР, ЮХУУУУУУУУУУУ!
ИСКАМ ДА ИЗКАЖА СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА СКЪПАТА МИ _Borissova_ ЗА СЪЗДАВАНЕТО МУ И СУПЕР МНОГО СЕ НАДЯВАМЕ ДА ВИ ХАРЕСА. ДА СИ ПРИЗНАЯ ВИНАГИ СЪМ ИСКАЛА НЯКОЯ МОЯ ИСТОРИЯ ДА СЕ СДОБИЕ С ТРЕЙЛЪРЧЕ И НАЙ-НАКРАЯ СБЪДНАХ И ТАЗИ МОЯ МЕЧТА БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕЯ! ОБОЖАВАМ ГО ГАЗЕНЦЕТО!
СЪРАТНИЦИ, АКО НЯКОЙ ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ МИ БЕШЕ КАЗАЛ ЧЕ ТАЗИ КНИГА ЩЕ ДАДЕ НАЧАЛОТО НА ЕДНА ЦЯЛА ПОРЕДИЦА И ЕТАП ОТ МОЯ ЖИВОТ НИКОГА НЯМАШЕ ДА МУ ПОВЯРВАМ И ДАЖЕ ЩЯХ ДА МУ СЕ ИЗСМЕЯ В ОЧИТЕ, НО ЕТО НИ ТУК ДНЕС СЛЕД ВЕЧЕ ДВЕ ГОДИНИ, ПЕТ КНИГИ И ЕДИН НАРЪЧНИК, ХД.Е, ПРЕДСТАВЯМ ВИ ЧИСТО НОВАТА И РЕДАКТИРАНА "БЪДИ МОЯ"
ОБИЧАМ ВИ!
___________________________________________
Още в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволица беше превзела съзнанието ми и каквото и да правех не можех да спра да мисля за нея - Дарина Ковачева или просто Моли, която някой ден щеше да бъде моя. И да не ми е името Калоян Илиев - син на Жоро Илиев "Главния", ако когато ѝ казах "Бъди моя" нямах предвид до края на дните ми.
....
- Защо Моли?
- Защото Моли не се моли. Някои хора свързват името ми с хапове, а други с молитва. Зависи от коя страна на нещата си.
______________________________________
ПОНЕЖЕ ВЕЧЕ ДВА ПЪТИ ДАРИНА И КАЛОЯН БИВАТ ТОЛКОВА ЖЕЛАНИ, ЧЕ СА ПРИВЛИЧАНИ В ЧУЖДИ ИСТОРИИ ЩЕ ГО КАЖА ТУК ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ - АКО ПОСЛЕДВА ТРЕТИ ПЪТ НЯМА ДА ЗАМИСЛЯМ ПРЕДИ ДА ПРЕМЕСТЯ ИСТОРИЯТА В ПЛАТЕНА ПЛАТФОРМА. СЪЩОТО ВАЖИ И АКО НЕ ГЛАСУВАТЕ И КОМЕНТИРАТЕ...СЕГА Е МОМЕНТА ДОКАТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО ВСИЧКО.
YOU ARE READING
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomanceОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...