*Дарина*- Ставай, красавице! Нямам цял ден. - чух познат глас и отворих бавно очи, а главата ми се улюля. Отне ми няколко секунди да фокусирам образа пред мен, но когато го направих съжалих, че въобще си отворих очите.
- Огняне. - процедих през зъби.
- Единственият и неповторим. - ухили ми се болно. - Съдбата пак ни среща, Дари. Виж, писано ни е да бъдем заедно.
- Ти си болен! Всичко това, защото те смених? Вземи порасни едни топки и стани мъж. - изсмях се.
- Мери си думите, кучко! - изплю се и ми заби шамар, от който главата ми се завъртя.
- В това ли ти е силата, а Огняне? Преди можеше и да съм те търпяла, но това време одавна отмина. Знаеш коя съм, нали? Можеш единствено да се благодариш, че в себе си нямам нож или пистолет защото иначе в момента щеше да си парченца. Ти си мишкар.
-Не знам за много смела ли се имаш или си просто глупава.
- Не, просто имам по-големи топки от теб, а съм жена! - изплюх се върху него.
- Ще съжаляваш за тези думи, курво такава! - хвана ме за косата и заби юмрукът си в носа. Чу се счупване и аз изпищях. Мамка му, този тъпак ми счупи носа!
...
След поредният рунд пребиване понеже отказвах да говоря, вече цялото ми тяло беше в синини, а лицето цялото окървавено.
- Ще те питам последен път: Къде е Калоян? - Жорж ръмжеше в лицето ми.
- Н-не знам. Не съм го виждала цял ден! - нямаше начин да кажа къде е. Щях да бъда най-голямата глупачка ако предада мъжа си!
- Добре тогава. Нека тогава опитаме собствените опити за мъчение на мъжа ти срещу теб. Избирай! - посочи към масата и преглътнах щом видях ключа, кучешката паница и кърпата. Чувала бях за тях. Това беше запазената марка на Калоян, заедно с рязането на сухожилия и издълбаното Г на гърдите.
- Кърпата. - отвърнах, тъй като знаех че тя бе най-безболезната. В кучешката паница буквално ти задеха зъбите един по един, а ключа - с него ти режеха пръстите. Вярно доста зор си трябваше, но ставаше номера...
KAMU SEDANG MEMBACA
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomansaОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...