*Дарина*
- Ебахти гларусите! Не ме оставиха да дремна. - разфуках се веднага щом Калоян ме разръчка да съм ставала, а за какво така и не разбрах. А, да за да съм била яла. Е, добре значи му беше простено. - Мразя ги тия изчадия! Разбираш ли? Първо, че и в хотела не мога да се наспя от тях защото само крякат, ами и сега тука на плажа! Да ме беше завел в Черна гора.
- Защо си мислиш, че там няма гларуси? - Андреа ми се засмя.
- И там има гларуси, бебе. Иначе и там ще отидем нали сме се разбрали с Бранко и Милица.
Обичах морето, наистина го обичах, обожавах го дори, но гларусите - ей тях ненавиждах.
- Изобщо не ми философствай, а ми дай бирата и цацата, че съм гладна вече. Картофки взе ли? - надигнах се на шезлонга си и скръстих ръце пред гърдите, а Василена единствено се разсмя.
- Взел съм, Дарина. - отвърна с досада и аз го погледнах из под очилата си. Я пак? Ей, са ако не го завлека отвъд скалите и не го удавех да не се казвам Дарина.
- Брат, ей сега я закъса. Само по погледа ѝ знам, че в момента си представява всеки възможен начин, по който те убива. - Марсел се засмя докато гушкаше Васи.
- За момента е удавяне...
- Е, защо сега? Какво направих? - Калоян отваряше и затваряше устата си като риба на сухо.
- Отвръщаш ми с досада. - нацупих се.
- Знаеш, че не е било нарочно. Слънцето ме напече и затова.
- Абе, ще ти дам на тебе аз едно слънце! - просъсках и го ударих в малкта възглавничка, а той единствено се засмя и бръкна в плика с цацата.
- Хайде, лапай рибката. Отвори устичка. Плува към теб. - успя да я набута в устата ми и аз сложих ръка пред устата си докато дъвчех. Поне беше от онези дребните, защото аз едра цаца не ядях. Виждаха й се очите по дяволите. - Ето, ти и бир. - отвори кенчето Бургаско и то изсъска и ми го подаде. - Ето и картофки. Само мир да е. - остави пластмасовата чиния с пържени картофи на малката масичка.
- А, цигари взе ли ми?
- Не, забравих. Сега отивам да ти взема. Пуши от моите. - целуна ме и се изправи отново. Взе чантичката си на Адидас и на сложи на врата си.
ESTÁS LEYENDO
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomanceОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...