Глава 11

3.9K 175 51
                                    


*Дарина*

Не бях от момичета, които обичаха да ходят по срещи, защото в повечето случаи те не прерастваха в нищо повече. Обикновено една жена отиваше на среща с най-големият глупак, с който нямаше какво да си кажат  и двамата нямаха търпение да си тръгват още след първите десет минути, той защото се надяваше довечера да огрее, а тя защото вече не можеше да издържа този умствено изостанал дебил. Една такава среща беше достатъчна, че да вгорчи желанието ти да ходиш на още след това, но с Калоян беше различно. С Калоян всичко беше различно. 

- Господин Мафиот каза ли ти къде ще те води? - Василена попита и по телефона. 

- Не. Каза, че е изненада и да се облека елегантно. 

- Ухуу, надушвам омар. 

- Нали знаеш, че ще му пусна и без пържолата и омара? - завъртях очи докато приглаждах роклята си. Завъртях се, за да огледам и задника си и прехапах устни. Мамка му, хич не изглеждах зле! Тази роля правеше задника ми нереален. Щеше да откачи щом ме види. Бях сигурна в това. Ооо, секса който щях да видя довечера...Нямах търпение. Чакай малко! Това...това. Мамка му, очната линия пак ми беше различна. 

- Хайде, ще се чуем после защото трябва да се дооправя. 

- Хайде, и после да разкажеш в кой хотел те е завел. 

- Даа, ако искаш и да ти разкажа за абсолютно всяка поза, в която сме го правили или къде е свършил. 

- Ъъъ, не чак такива подробности не искам. Хайде, чаоооо и приятно!

- Чаоо! - изпях и затворих. Сложих телефона си и портмонето ми, и неотваряна кутия с цигари в един черен клъч и бях готова. Заключих стаята си, заради Хера и отидох до бара. Докато чаках Калоян запалих една цигара и написах на сестра си, че има вероятност тази вечер да не се прибирам и тя ми отговори с едно просто Ок. Докато пушех си си направих грима наново и точно свършвах и бях загасила цигарата си, когато на вратата се почука.

 Облякох си черното палто, взех си клъча и я отворих, агледката която ме посрещна беше нещо което съм виждала само на кориците на списания. Калоян седеше облегнат на касата изпънат в скъпарски черен костюм и черна вратовръзка на Ferrari, които се виждаха от разкопчаното сиво палто а в ръцете си държеше едно червено мече от рози. Подсмихна се щом ме хвана да го оглеждам, но не ми остана длъжен и плъзна поглед по тялото ми.

Бъди Моя  (18+) (ВИС-3 №1)Where stories live. Discover now