*Дарина*
- Елеонора, да си казвала случайно на майка ни нещо за мен? - дори не дадох шанс на сестра ми да каже "Ало" преди да изстрелям жизненоважният въпрос.
- Не, защо? Какво е станало?
- Нищо друго освен, че мама знае че си имам гадже. - тонът ми бе рязък и я чух да си поеме въздух през стиснати зъби.
- Как така? Какво ти каза?
- Нищо конкретно, но ми каза че очаква после да ѝ зънна на видео чат и Калоян и той да присълствал. Смисъл, не е казалва че знае как се казва, но това не озчава че не съм достатъчно панирана. Край! Мъртва съм, разбираш ли?
- Стига си се самонавивала. Най-вероятно ти е видяла снимката в Инстаграм с него.
- Блокирала съм я там още щом реши да си го направи.
- Не знаамм. Ти къде си? Ще се прибираш ли?
- Ооо, може ли да остана в Памела? - изхленчи и аз цялата ликувах отвътре. Ей, знаех си че имаше причина да го обичам това малкото!
- Човече, не знам защо толко не те исках като разбрах, че мама е бременна с тебе ама ти си най-добрата сестра на света. Да знаеш.
- Хайде-хайде и аз те обичам. Чао.
- Хайде, и леко с алкохола че нямам намерение да идвам да те зимам от изтрезвителното.
- Да бе, знам, хайде.
- Хайде! - затворих ѝ и се облегнах на Калоян.
- Много интересни разговори провеждате със сестра ти. - засмя се.
- Имаме целият апартамент на наше разположение. - завъртях се и се изправих на колене между разтворените му крака и прехапах устна.
- Ами, значи предполагма да не губим време тогава? - подсмихна се и ме придърпа по-близо за да го обкрача.
- О, не, не! Трябва да хапна. Не съм яла от следобяд сигурно.
- Какво ти се хапва? Искаш ли да поръчам китайско?
- Не. Не обичам. По-скоро ми се хапва суши или пък KFC. Или бургери от Scaptobara.
- Последно? - повдигна вежда.
- Което и да. Не мога да си избера. Поръчай нещо докато отскоча до банята. Ама, ако е бургер моля те да е нещо без телешкото и лук. - целунах го по устните.
YOU ARE READING
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomanceОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...