*Дарина*
Извъртях се или поне опитах да се извъртя, защото бях пристисната към силни мъжки гърди. Отворих очи, събуждайки се за втори път днес и макар и да бе понеделник и да минаваше десет часа реших да го пиша дъждовен и да си остана да си доспя пък и да прекарам малко време с Калоян. Нямаше да реват за мен в училище в крайна сметка. Пък и беше десет...и да исках нямаше за кога да ходя вече. Още повече, че имах и реална причина да не отида, а тя беше че се бях успала в следствие на дълга безсънна нощ. Сигурно, изглеждах доста лесна за да пусна на мъж само след няколко дни "връзка", но не ми пукаше особено. Реално, дали сега или след седмица не правеше голяма разлика и не беше сякаш бях девствена или нещо подобно. Нито пък Калоян беше или държеше на подобни неща. Поне се надявах да не държи, защото иначе...щеше да бъде забавно.
Някак си, с огромни усилия успях да се завъртя по гръб той веднага, за да не ме изпусне положи глава на гърдите ми и преметна ръка през корема ми. И като заговорихме за корема ми...започна да ръмжи от глад. Имах нужда от храна. Сега. Веднага. На момента.
Прочистих гърло, опитвайки се да го събудя ама нищо, братче. Нада. Геврек. Добрее, план Б. Стоварих му една звучна плесница върху бузата и се събуди стреснато. Огледа се наоколо и най-накрая кафевите му очи се спряха на "възглавниците му". Щом видя на какво спеше макар и да беше за малко ми се усмихна подло и подуха студен въздух върху зърната ми, карайки ги да набъбнат. О, не отново! Бях гладна, по дяволите! Отказвах да правя секс на празен стомах.
- Храна. - заявих и това го накара да сбръчка веждите си.
- Какво?
- Храна. Отиди да ми направиш нещо за ядене. - заповядах.
- Не готвя. - заяви пренебрежително и продължи да се занимава с кожата на гърдите ми. Е, само това не трябваше да ми казваш...
- Е, твърде жалко защото днес е денят, в който ще се научиш.!Искам закуска и няма да ти коства абсолютно нищо да отидеш и да ми направиш, ако искаш отново да правиш каквото и да било с мен!- злото се отприщи от мен с пълна сила и в един момент сори и собствените ми уши пищяха от крясаците ми. Изправи се от мен с въздишка и нахлузи боксерките си и след това обу и дънките си. Изправих се и аз обух чисто ново бельо, а той през цялото време разбира се зяпаше задника ми. Взех тениската му от снощи, понеже ме мързеше да ровя из гардероба си, а него го усетих че е станал когато дойде зад мен и обви ръце около стомаха ми, облягайки брадичка на рамото ми и просто гледаше образите ни в огледалото .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomantizmОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...