Глава 24

2.7K 149 12
                                    

*Ивана*


Едва ли беше много уместно от моя страна да пусна дъщеря си навън и то с гаджето ѝ след като баща ѝ изрично забрани да се вижда с него, но не беше сякаш можех да спра и да исках. Тя отдавна беше пълнолетна, по дяволите, след още половин година щеше да навърши и двадесет и явно само аз осъзнавах това. Не можех да я спра и да искам, защото бях наясно с мисълта че тя можеше да си стегне багажа във всеки един момент и  да се изнесе. Била съм в неините обувки и ако познавах дъщеря си, то знаех че беше наследила моят инат.

- Трябваше ли да бъдеш толкова груб с нея?До преди малко се късаше от плач в стаята си. Защо ѝ го причиняваш, по дяволите? Та ти го харесваше. Той е добро момче, Игор и го знаеш. - върнах се във всекидневната при съпруга си. Направих физиономия, когато видях че навън все още беше светло, а той пиеше и нещо ми подсказваше че това няма да свърши добре. 

- Може и да е добро момче, но никога няма да позволя тя да бъде ходеща мишена. Да не мислиш, че и на мен ми е приятно да ме мрази и да плаче заради мен? Това ме убива, Иванам, но го правя за нея. Никога няма да позволя нещо да ѝ се случи, не и след като толкова много опитвахме за нея. 

- Той я пази. Никога не би позволил нещо да ѝ се случи. По-скоро би умрял преди да го позволи. Назначил ѝ е собствена охрана. Дал ѝ е оръжие. Мислиш, че някога ще я пусне сама някъде?

- Не зависи от него, Ивана. Знам, че я пази но постоянно ще има хора, които за да стигнат до него ще й посегнат. Така е устроен техният свят. Сама видя какво стана в Русия. Жената на Авдонин я простреляха насред Червения площад. Сериозно ли искаш и с дъщеря ни да се случи същото? Бил съм там и много преди това и знам за какво иде реч. Роден съм там, татко години наред беше довереник на Андрей преди да го убият. 

- Познавам дъщеря си, тя няма да се откаже от него дори и някой да ѝ опре пистолет в главата. 

- Сгодени са. 

- Какво?! 

- Имаше наглостта да ми го каже в очите. Негодникът я е  представил като негова жена, официално е. 

Поех си дъх. Дарина беше пропуснала да ми сподели тази информация, жизненоважна информация. 

-  Това прави ситуацията още по-зле. Тогава пък хептем няма да те послуша. Хлътнала е до уши и ако познавам дъщеря си по-скоро би минала през деветте кръга на ада преди да се откаже от единствената си любов.

Бъди Моя  (18+) (ВИС-3 №1)Where stories live. Discover now