*Дарина*
Моментът от който истински се страхувах беше тук. Нашите се бяха прибрали вчера и днес щях да ги запозная с годеникът си за пред хората, но разбира се, нямаше да им го представя така. Цял ден бях едно непоносимо кълбо от нерви и ми идеше да се застрелям, защото и аз самата не можех да се понасям пък какво оставаше за нашите.
- Мамо, всичко готово ли е? - провикнах се през трапезарията.
- Да, Дарина. Всичко е готово. Стига си фучала!. - провикна и тя на свой ред, но през стаята им.
- А, тортата видя ли дали стегна? - провикнах се отново.
- Дарина! - провикна се предупредително. Еееей значи, тази жена само знаеше да зяе! Ама ще види тя, другия път като дойдеха родителите на тате (за наше най-огромно съжаление) и аз щях да съм така. Само "Спокойно, бе маме, спокойно бе маме" да видим дали щеше да й хареса при положение, че тодителите на тате не можеше да ги търпи. Ама, то си беше и взмаимно защото те както не харесваха мама, така и не харесваха мен. Ама, поне си имах баба Роси и дядо Стефан, които просто обожавах с цялото си сърце, а и те мен. А, не като онези вещери.
Рингтонът ми ме откъсна от мислите ми и видях номерът на Калоян да осветява екрана.
- Какво става, бебе? Идваш ли? - побързах да го попитам без дори да кажа и едно "Ало".
- Да, пътувам. Звъня те да те питам какви цветя обича майка ти.
- Оу, няма да сбъркаш ако вземеш хризантеми или гладиоли. Луда е по тях. - казах с усмивка.
- А, баща ти пие ли уиски?
- Дам. Обича Дъмпълс и Бушмилс.
- Дообре, злато. Ще гледам да дойда навреме.
- Добре, бебе. Обичам те!
- И аз теб, Дари. Хайде, ще затварям тогава.
- Окей, бебе. Хайде. - затворих му и се отпуснах глава върху ръцете си.
- Какво има, бе маме? Нещо не изглеждаш спокойна? - мама дойде до мен и дори не забелязах кога беше дошла до бара.
YOU ARE READING
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomanceОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...