*Дарина*-Това от доброто ли е?
-Най-доброто в София, чист внос от Колумбия. – прокарах език по златните си грилзи. Клиентът ми посегна към малкото пликче, но веднага го дръпнах подсвирквайки. – Не бързай толкова, това е от скъпото.
-Знам. – посегна втори път, но отново дръпнах пликчето.
-Не, не. Това е ново. Двеста лева грама.
-Колко?! - смуглият мъж се опули на среща ми. - А, ма курво ти познаваш ли изобщо парите?
Завъртях очи. Хайде пак аз виновната излязох.
-Познавам ги, но щом искаш да шмъркаш амфети вместо чисто бело, моля заповядай. – посочих му пътя с ръка и отрепката въздъхна. Така си и мислех.
-Добре, добре. Ето ти шибаните пари. – напъха ми две смачкани стотатички и четири петдесетачки в ръката, а аз ги пъхнах на сигурно в сутиена си с доволна усмивка веднъж щом се уверих че не бяха фалшиви.
-Е, беше ми приятно да правя бизнес с теб отново. И запомни, ако ушев пита не ни познаваш. - завъртях се на петите си и тъкмо си тръгвах, когато ме повика.
-Чакай! Кога ще видя лицето зад маската?
-Някои неща е по-добре да останат скрити, Симеоне. – подсмихнах и се отдалечих в една от затънтените улички на Студенстски. Влизайки в клуба през задният вход веднага бях посрещната от миризмата на пот, алкохол и цигари, а музиката бумтеше.
- Какво стана? - гаджето ми веднага ме фокусира и се залепи за мен.
- Всичко замина. Сабах трябваше да задигне още. - отвърнах му, надвиквайки музиката.
- И после да пращаме водолази да тъсят тялото му на дъното на язовир Искър ли? - не можех да видя физиономията му, заради пластмасовата маска на лицето му, но нещо ми подсказаше, че или беше някоя идиотска или остроумна.
- Чак пък толкова... - въздъхнах скептично, вървейки към бара.
- Гробаря се е усетил, започнал е да души наоколо. Трябва да го даваме по-полека.
- Огняне, вземи спри това бело, защото започва да те гони параноята. - завъртях очи и седнах на въртящият се бар стол.
- Ооо, маце. - Любо, барманът ме поздрави с ведра усмивка. - Какво да бъде този път?
- Обичайното. - въздъхнах, тропайки с острите си, дълги, неонови нокти. - Взе една чаша и я преметна във въздуха преди да налее два пръста Сива гъска вътре и да я плъзне към мен. Вдигнах чаша към него, казвайки му наздраве и отпих от скъпата водка.
YOU ARE READING
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomanceОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...