*Дарина*
- Някога изобщо смяташе да ми кажеш, че си ми довела мутра в къщата? А, Дарина?
- Тате, аз...- започнах
- Питах те нещо. С кой акъл го направи, бе момиче? Или държи нещо срещу теб и затова правиш целият този цирк? Заработваш нещо ли? Кажи и ще оправим всичко. ГДБОП ще са по петите му преди дори да успее да реагира. - това, което най-много ме обеспокои бе факта, че беше сериозен.
- Тате....- преглътна. - Обичам го. Наистона го обичам. Той ме прави щастлива. Когато е с мен той е не е Калоян Илиев - Гробаря, а е просто Калоян. Моят Калоян.
- Не интересува, Дарина. Не искам дъщеря ми да се среща с мафиот и точка. - отпи от уискито си докато гледаше през големия френски прозоред в трапезарията и го каза толкова монотонно, че ми идеше не знам какво да направя.
- Не можеш да ми забраниш! - скочих от стола на бара.
- Не мога ли? - обърна се към мен и по всичко личеше, че това което казах го развесели. - Хайде, да видим дали не мога. Прекрачиш ли заповедтта ми ти взимам абсолютно всики кредитни карти и закривам банковата ти сметка. Разбери го, Дарина. Правя го за твое добро.
- Не е вярно. - извиках. - Ако го правеше за мое добро нямаше да ми забраниш да бъда с него. Аз го обичам! Обичам! Знаеш ли изобщо значението на тази дума? Или ти обичаш само себе си и не интересува дали причиняваш на собствената си дъщеря болка? Кажи ми, тате пука ли ти изобщо за моето щастие?
- Не ми дръж такъв тон, момиченце! Все още съм ти баща! - развика се.
- Ами тогава се дръж като такъв! Не можеш да ми забраниш да съм с него!
- Не ме изпробвай, момиченце!
- С Калоян сме сгодени. - погледнах го в очите най-сериозно и го изръсих. А, реакцията от него беше такава каквато очаквах. Разлюти се още повече. Целият почервеня и вените по челото му изпъкнаха.
- Какво?!
- Чу ме. В неговите среди аз вече съм негова годеница, представи ме официално още март месец.
- Марш в стаята си! - посочи към коридора и аз завъртях очи. Сякаш пък изгарях от желание да стоя около него. Взех си телефона и отпраших към стаята си. Хера лежеше да леглото ми и изглеждаше унила. Въздъхвайки седнах на леглото и аз погалих, а тя постави главата си на крака ми и сви уши, скимтейки. Облиза бедрото ми, явно това беше нейният начин да ме успокои или да ми покаже, че беше до мен. Пресегнах се и отворих нощното си шкафче, за да извадя кутията с цигари която бях закътала тук за черни дни. Извадих и кутията си от някогашните шинии, която се бе превърнала в пепелник още щом навърших петнайсет. Взех една и я запалих преди да легна по гръб и да се загледам в тавана.
YOU ARE READING
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomanceОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...