*Дарина*
- Какво става тук?! - мама кресна и я видяхме да стой на няколко метра от джипа. Мамка му! Направихме всичко възможно да се приведем в ред преди да отвроя врата и да скоча отвън с Калоян точно по петите ми.
- Не е в каквото си мислиш, обещавам.
- Какво обещаваш, бе Дарина! Той скъса с теб без никаква реална причина и ти си отвори краката за него веднага щом ти дойде на крака? Мислех, че съм отгледала силно момиче.
Ооо, не! Тя не каза това! Не каза това!
- Ивана! - тате се появи зад нея и сложи ръката си на рамото ѝ. - Наистина не е каквото си мислиш. Той скъса с нея, за да я предпази. - тате се опита да ѝ обясни, но мама единствено го изгледа презрително.
- Не ме интересува защо го направи. Момичето ни се скъсваше от рев в продължение на три месеца и се поболя от мъка по него. А, ти го защитаваш? Що за баща си ти?
- Ивана? - Калоян се намеси, но без успех.
- Госпожа Ковачева за теб оттук нататък. - мама се извъртя светкавично към него и изсъска, а аз можех едиснтвено да стискам юмруци. Какво по дяволите се беше случило с нея? Къде отиде "Той ми е като син" или прословутото "пиле", а?
- Добре, извинете. Вижте, госпожо Ковачева аз наистина обичам дъщеря ви. Тя е всичко за мен и изминалите три месеца също бяха ад за мен, но трябваше да го направя за да я предпазя. Безопастността й винаги ще бъде на първо място за мен. Винаги. Знам че донесох достатъчно зли в живота ви, знам това наистина. Мислех да ви оставя намира и да не се връщам, но не мога без нея. Тя- тя е моето момиче. Баща ми ми е казал още когато бях малък, когато усетя моята жена да се хвана и да не пускам, защото такава жена е един път в живота, е точно това се опитвам да направя. - решителността в гласа му направи няколко неща: накара тате да се подсмихне, мама да присвие очи и мен, а си навляжня леко прашките. Да, знам не беше това момента, но това беше естествена реакция на тялото предполагам.
- Нараниш ли я отново, не съпруга ми ще ти срита задника ами аз. Надявам се да запомниш това. Никой не си играе с малкото ми момиче без да му се размине. - навря заплашително пръст в гърдите и Калоян изглеждаше така сякаш всеки момент щеше да напълни гащите и кимна бързо няколко поредни пъти.
ESTÁS LEYENDO
Бъди Моя (18+) (ВИС-3 №1)
RomanceОще в първият момент, в който я видях знаех че тя ще ми докара само главоболия. Още повече, че дори бе дръзнала да открадне от мен и после да продава заедно с бандата си. Това което не очаквах, обаче, беше факта че ще се влюбя. Зеленооката дяволиц...