Глава 12

4K 170 45
                                    


*Дарина*

Дрехите започнаха да падат от нас още преди да прекрачим прага на хотелската стая, а устните му бяха навсякъде по шията ми.

- Божичко, нямаш си и на представа колко много те искам! - помълви срещу устните ми с глас дълбок и пълен с възбуда.

- Мисля, че имам. - прехапнах устни и го хванах за пакета. Очите му ме изгаряха и знаех, че червените ми дълги нокти, които в момента го бяха сграбчили бяха последната му капка себеконтрол. Изръжа. Да, буквално изръмжа като някакво животно и ме бутна до стената, разбивайки усните си в моите и навирайки езика си вътре без да иска разрешение.

Изкимтях и смачках меката материя на ризата му в дланта си. Вдигнах единият си крак и го обвих около него, голата кожа на бедрото ми веднага настръхна при допира със студения метал на пистолета му, който беше пъхнал в панталона си. Отрих бедрото си в него и това моментално прикова вниманието му.

- Какво има, малката? Да не би да искаш това? - арогантанта му усмивка бе нещото, което ме подпалвапе още повече и извади оръжието си, прокарвайки го по голото ми бедро, както на първата ни среща и го катереше взе по-нагоре и по-нагоре, оставяйки следа от настръхнала кожа след себе си и го отри в гърдите ми, които се издигаха и спадаха неравномерно. Погледът му бе толкова нежежен, че ме изгаряше жива и единствено можех да отпусна глава покорно на стената и да следя всяко негово движение. - Толкова си перфектна! - промълви дрезгаво и когато дулото на пистолета упря до устните ми направих немислимото -обвих устните си около него него чувствено, сякаше това не беше пистолет, а горещата му възбуда. 

- Мамка му, Дарина! - простена и ме завъртя, така че сега да съм с гръб към него. Разкопча ципа на роклята ми и я остави да падне в краката ми, а когато видя какво се криеше под нея издаде онзи гърлен звук, който накара стомахът ми се да се свие в стотици възли. Разкрачи ме и с едно рязко движение черните дантелени прашки, които бяха всичко друго не не и бельо се бяха свлякли около глезените ми. Стовари една достойна плесница върху задника ми и потрепнах, но не се отдръпнах, ами точно обратното - наврях задника си в шепата му.

- Сега ще играем на една игра.

- Игра?

Бъди Моя  (18+) (ВИС-3 №1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora