🔑بادیگارد~پارت دو

4.4K 869 24
                                    

Flash back;

Suho's pov.

"من لازمه که امنیت این بچه هارو تضمین کنم سیوون،نمیتونیم این همه ایمیل تهدید و نامه های هشدار علیه اونا دریافت کنیم ولی هیچکاری نکنیم!"

"میفهمم رئیس ولی باید یه سیستم امنیتی مطمئن براشون پیدا کنیم، چند تای اخری خوب بودن ولی وقتی پای حفاظت در میونه بکهیون مشکل ایجاد میکنه،اون از پنجره فرار میکنه و نمیزاره مثل بقیه ازش محافظت کنن!" سیوون روی صندلی سقوط کرد و نفس عمیقی کشید.

"راستی رییس من یه دوست دارم که سازمان امنیتیه خودشو داره به اسم SKY بزار باهاش تماس بگیرم و یه قرار ملاقات ترتیب بدم."

"چقد سریع میتونه خودشو اینجا برسونه؟ما یکی رو نیاز داریم تا زودتر دست به کار بشه چون دیدن این عکسا واقعا شوک زیادی بهم وارد میکنه!"

فایلاهای تهدید رو که میدیدم دل پیچه میگرفتم:"اونا چطور میتونن عکس کشته شدن و به دار اویختنشون رو بکشن من واقعا نمیفهمم!"


به سیوون نگاه میکردم که بلند شد و تماس گرفت و بعد از مدتی برگشت:"اوکی رئیس گفت تا یه ساعت دیگه میرسن."
 

با نگرانی لبمو گاز گرفتم:"بنظرت خوبن؟"

"همه ی چیزی که میتونم بگم اینکه تا حالا کسی ازشون گله نکرده، من فکر میکنم که اون بهترین فرد برای پیدا کردن شخصی واسه بکهیونه،کسی که از پسش بر بیاد و بخوبی ازش محافظت کنه!"

وقتی از اتاق بیرون رفت از استرس یه جا بند نمیشدم،این اخرین شانس ما برای محافظت کردن از اوناست،اگه کسی رو پیدا نکنیم دیگه CBXای وجود نخواهد داشت!


♡♡♡♡♡


در اتاقم زده شد...

"بیا تو" سیوون داخل شد وپشت سرش سه مرد که به خوبی لباس پوشیده بودن دنبالش کردند.

"سوهو میخوام تورو با چانیول رئیس سازمان امنیتی SKY آشنا کنم." بلند شدم و باهاش دست دادم.


چانیول در حالی که مینشست گفت:
"من فهمیدم که شما مشکل جدی با امنیت بعضی همکاراتون دارین، بخاطر همین من بهترین مردامو امروز اینجا آوردم، این سهونه و این هم کای."

"ببین چانیول ما واقعا به کمکت نیاز داریم، تو تنها کسی هستی که میتونه اینکارو واسمون انجام بده!" سیوون گفت و فایلهای روی میز رو به دستش رسوند.

وقتی بهشون نگاه کردم تا واکنششون رو بدونم تعجب کردم، اونا اصلا تغییری تو ظاهرشون ایجاد نشد! امیدوار شدم که اونا حتما میتونن یه کاری بکنن و یا شاید قبلا با هم همچین چیزی مواجه شدن!

The Bodyguard (‌کامل شده)Where stories live. Discover now