Απειλείς εμένα;

237 12 0
                                    

Αλ-Λοιπόν άκου προσεκτικά τι θα σου πω γιατί δεν θα το επαναλάβω.

Αυτό θα έχει πολύ πλάκα.

Σ-Για πες,και εμφανίζεται ένα πλάγιο γελάκι στα χείλια μου.

Αλ-Γελάς αγοράκι αλλά άκουσε καθαρά.Παράτα τη Μαρίνα ήσυχη γιατί αλλιώς...

Σ-Γιατί αλλιώς τι;

Αλ-Άκουσε με η κοπέλα είναι αλλού,τι δεν καταλαβαίνεις;

Σ-Ρε τα έχεις παίξει;Πώς σου ήρθε ότι εγώ και η Μαρίνα...Και επίσης τι σε νοιάζει εσένα;

Αλ-Ξέρεις κάτι ρε φίλε.Είναι ακόμα καψούρα μαζί μου και άμα της κουνήσω το μικρό μου δαχτυλάκι θα γυρίσει πίσω.Το ξέρω και θα το δεις και εσύ.

Σ-Ξέρεις τι σκέφτομαι τώρα.Αν είσαι ή αν το παίζεις τόσο μαλάκας.Νομίζεις ότι μετά από ό,τι της έκανες θα γυρίσει;Την πλήγωσες οπότε τι θες;Να την ξανά καταστρέψεις;Και αφού δεν την θες,τι σε νοιάζει τέλος πάντων τι κάνει και τι όχι;

Αλ-Κανε δουλειά σου και άκου.Άμα σε ξανά δω κοντά της θα μάθω γιατί έφυγες από την Αθήνα και πίστεψέ με,δεν νομίζω να θες να μάθουν όλοι για το μυστικό σου....

Σ-Είσαι τρελός ρε;Απειλείς εμένα;

Αλ-Μπορεί.Πρώτη και τελευταία προειδοποίηση ή πες το όπως θες,αλλιώς όλοι θα μάθουν γιατί έφυγες από εκεί.

Ο μαλάκας,ο πούστης απειλεί εμένα ποιον;Εμένα!Εγώ φταίω να του ορμίσω τώρα και να τον στείλω στο νοσοκομείο με τα μισά κόκαλα σπασμένα;

Φεύγω δεν θέλω να δω κανένα άλλον μπροστά μου.

_Μετά από 3 ώρες_

Κάθομαι σε εδώ στο αγαπημένο μου σημείο.Σκέφτομαι και σκέφτομαι
Το αποφάσισα θα μείνω μακρυά της,έτσι και αλλιώς μια απλή γκόμενα είναι σιγά δεν θα πάθω και τίποτα.Δεν θέλω να ρισκάρω να αποκαλυφθούν όλα.Με την καμία...Αλλά αυτός τι ζόρι τραβάει με τη Μαρίνα..?

Ανεβαίνω στη μηχανή και φεύγω θα κάνω βόλτες παντού μέχρι να ξεχαστώ.

_Την επόμενη μέρα_

Marina's POV

Βγήκα από το νοσοκομείο και θα πάω σχολείο.Δεν είχα τίποτα το ιδιαίτερο,τρία ράμματα στο κεφάλι.

Όταν έφτασα όλοι ήρθαν να ρωτήσουν τι έγινε.Άρχισα και έλεγα και έλεγα,κάποια στιγμή με πλησίασαν κάποιες από τις πουτάνες του σχολείου και έκαναν ότι νοιάζονται πραγματικά και εγώ έκανα ότι τις πιστεύω.

Μαζευτήκαμε στο αμφιθέατρο όλο το Λύκειο και είδα τον Σπύρο πάνω στη σκηνή

«Λοιπόν με ξέρετε όλοι πλέον και θέλω να διοργανώσω ένα πάρτι στο σπίτι μου θα ανεβάσω στο instagram παραπάνω λεπτομέρειες»

Μετά από αυτό κατέβηκε από τη σκηνή και πέρασε από δίπλα μου,με είδε αλλά έκανε πως δεν με ξέρει.ΤΙ ΜΑΛΆΚΑΣ!Δεν φταίει κανένας άλλος εγώ φταίω που πίστεψα ότι είναι άνθρωπος...Ουφφφ τους βαρέθηκα πια.Αλήθεια!

Spyros' POV

Την είδα και πέρασα ακριβώς από δίπλα της αλλά δεν της μίλησα.Δεν θέλω να μάθω τι σκέφτηκε μόλις πέρασα από δίπλα της.Λογικά μετά από αυτό θα χάλασα όλη την είκονα που έφτιαξε για εμένα.Γαμώτο.Αλλά δεν ρισκάρω τίποτα για μια απλή γκόμενα.Είπαμε...

Α-Καλά ρε πού θα το κάνεις το πάρτι;Εεε...

Ήταν ο Άγγελος και με διέκοψε από τις σκέψεις μου.

Σ-Ε;Ρε δεν θυμάσαι το σπίτι που έχουμε εδώ;Όταν ήμουν μικρός,κάθε φορά που ερχόμασταν εκεί μέναμε.

Α-Αυτό το τεράστιο με τη πισίνα;

Σ-Ναι.Είναι δικό μου,ήταν του παππού μου,ποτέ του πατέρα μου και είχε πει ότι μετά τα 15 θα περάσει στα χέρια μου αλλά δεν πήγα να μείνω εκεί γιατί ο χώρος μου φέρνει αναμνήσεις,όταν ήμουν ακόμα αγαπημένος με τους γονείς μου πριν...Πριν όλα αυτά.

Α-Έλα ρε δεν χρειάζεται να εξηγείς,μπορείς να μείνεις όσο θέλεις σε εμάς.Το ξέρεις,είσαι καλοδεχούμενος.

Σ-Λοιπόν εσύ θα πας για τα ποτά και ανέβασε την διεύθυνση κ.τ.λ στο instagram μου.Ψιλό βαριέμαι να τα κάνω.Εγώ θα πάω να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται το σπίτι.

Marina's POV

Κ-Μαρίνα,Μαρίνα,Μαρίνα!

Μ-Τι έγινε Κωνσταντίνα;

Κ-Θα πας στο πάρτι;

Μ-Μπα δεν νομίζω,άλλωστε είμαι ακόμα κουρασμένη,δεν έχω τι να φορέσω ξέρεις τώρα...

Κ-Δεν ξέρω τίποτα, θα περάσω με την Ισμήνη στης 8 να ετοιμαστούμε από εσένα.Το πάρτι είναι κατά της 9.

Μ-Ουφφφ..Δεν...

Κ-Τα λέμε στης 8.Byeee

Ωραία και το τελευταίο που ήθελα ήταν να δω τα μούτρα του....

Γιατί εμένα;Onde histórias criam vida. Descubra agora