Η πόρτα ξανά άνοιξε και κάποιος μπήκε μέσα.Καλά δεν χτυπάνε;;;
Μ-Τι κάνεις εσύ εδώ;;;
Έπιανα την καρδία μου γιατί πραγματικά ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που περίμενα να δω να μπαίνει μέσα στο μπάνιο.
?-Τι έπαθες γλυκιά μου;Με πλησίασε και βρισκόμασταν σε απόσταση αναπνοής.
Μ-Αλέξη τι στο καλό θες πια;;;Γιατί δεν με αφήνεις ήσυχη;;;ΕΣΎ με χώρισες,ΕΣΎ με έκανες ρεζίλι παντού και δεν είχα μούτρα να κυκλοφορήσω,ΕΣΎ με κατέστρεψες με αυτά που μου είπες...Κατάλαβες αγόρι μου ότι δεν είμαι σαν αυτές που κάνεις παρέα και με παράτησες,γιατί συνειδητοποίησες ότι δεν θα έπαιρνες αυτό που ήθελες...
Η φωνή μου ήταν ήρεμη αλλά μέσα μου πραγματικά αναρωτιόμουν που βρήκα ΤΌΣΟ θάρρος για να του τα πω όλα κατάμουτρα.Συνήθως προσπαθώ να βρω μία διπλωματική λύση αλλά αυτή τη φορά πραγματικά ΧΈΣΤΗΚΑ.Πρέπει να τελειώνω μια και καλή μ'αυτόν.
Αλ-Μπα,μπα,μπα...Τι έγινε Μαρινάκι,μάθαμε να βγάζουμε γλώσσα;Αλλά μου φαίνεται ότι δεν ξέρεις με ποιόν έχεις να κάνεις!Είπε και μου έπιασε το χέρι ΤΌΣΟ σφιχτά που νιώθω ότι θα μου το σπάσει...Δεν μιλάω,δεν είπα τίποτα.Πιστεύω ότι θα με αφήσει αν δεν θέλει να τον κατηγορούν ότι χτύπησε κορίτσι.Γιατί αυτά μαθαίνονται κάποιες φορές και θα του χάλαγε την φήμη...
Λάθος!Με έσπρωξε και με κόλλησε στον τοίχο και πλησίασε.Τώρα πραγματικά αρχίζω και φοβάμαι.
Αλ-Άκουσε με να σου πω μωρό μου.Αρνούμαι να πω ότι εγώ δεν κατάφερα κάτι μαζί σου και να κερδίσει ο καινούριος μαλάκας.
Μ-Φοβόμαστε Αλεξάκο,ότι αυτός θα σου τα πάρει όλα.Τους φίλους σου,τις γκόμενες σου,την φήμη σου και για μάντεψε και την πρώην σου.Αυτό φοβάσαι ότι θα ΧΑΣΕΙΣ;Άσε με να σου το ξεκαθαρίσω τότε:
ΕΓΏ.ΔΕΝ.ΕΊΜΑΙ.ΈΠΑΘΛΟ
Είπα και πραγματικά απορώ με τον εαυτό μου,που στο καλό βρήκα το θάρρος να του πω όλα αυτά.
Πλέον με πίεζε πολύ δυνατά στον τοίχο και κρατούσε ακόμα το χέρι μου.Μαλάκα μου πραγματικά πονούσα.Δεν παραδέχομαι ότι πονάω σχεδόν ποτέ,μπορεί να βάλω και τα κλάματα αλλά ποτέ δεν θα πω την λέξη "πονάω".Έχω και έναν εγωισμό...
Αλ-Άκουσε με να σου πω!ΠΟΙΑ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΊΣΑΙ ΠΑΛΙΌ Π-
Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τι φράση που έλεγε και του είχα γυρίσει ήδη το χέρι και από τον πόνο είχε πέσει ήδη κάτω.Και μετά λένε τα κορίτσια δεν είναι δυνατά και δεν αντέχουν πολλά.Καλά τον θυμάμαι μόνο απειλές είναι.
Πέρα από την πλάκα είμαι τόσο νευριασμένη που θα του έσπαγα το χέρι άμα δεν ερχόμουν στα συγκαλά μου.Πραγματικά είχα ακούσει πάρα πολλά και το να με πει και πουτάνα δεν ήταν και το καλύτερο.
Μ-Βλέπω αγόρι μου,ότι ξέχασες ότι ξέρω να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου...
Μετά το σκηνικό βγήκα γρήγορα από το μπάνιο,πήρα τα πράγματα μου,χαιρέτισα τα κορίτσια και έφυγα με την δικαιολογία ότι είχα πιει αρκετά και δεν ένιωθα καλά.Εν τω μεταξύ είχα πιει μόνο νερό.
Τι νύχτα και αυτή και να φανταστείς ότι εγώ το απόγευμα έκλαιγα για αυτό τον τον....Ααχχχ,δεν βρίσκω λέξη να τον περιγράψω!
Καλά τι κάνει αυτός εδώ,το πάρτι του είναι και αυτός κάθεται εδώ έξω.Τον βλέπω να καπνίζει (όχι που δεν θα κάπνιζε σκέφτηκα) και είναι τόσο όμορφος.Στηριζόταν πάνω στα κάγκελα και κοιτούσε το κενό.Τι γλυκός που φαινόταν...Εεε Μαρίνα συγκεντρώσου.
Έβγαλε το τσιγάρο από το στόμα του και το πέταξε πάνω μου.Πάλι καλά κουνήθηκα και δεν με πέτυχε
Μ-Είσαι μαλάκας;
Σ-Ωραίος μαλάκας,μου απάντησε.Ένα πλάγιο χαμογελάκι εμφανίστηκε στο πρόσωπο του.
Αυτό το έβλεπα.Όχι δεν θα ξανά έπεφτα πάλι σε αυτή την παγίδα.Όχι ξανά.
Μ-Πέταξες το τσιγάρο σου και παραλίγο να πέσει πάνω μου και εσύ έχεις να πεις μόνο αυτό!?
Σ-Δεν είδα ότι έρχεται κάποιος,μου είπε και γύρισε στις σκέψεις του.
Μ-Καληνύχτα,είπα και περπάτησα με γρήγορο βήμα και βγήκα από την καγκελόπορτα.Είμαι πολύ ηλίθια όμως,την έκλεισα με το χέρι που πριν λίγο κόντευε να σπάσει ο Αλέξης και τώρα είχε πλέον μελανιάσει.
Σ-Τι έπαθε το χέρι σου;
Με ρώτησε με ένα αυστηρό βλέμμα και το χαμογελάκι από τα χείλια του σβήστηκε.Τα καστανά του μάτια σκοτείνιασαν και πραγματικά είχα μείνει κοιτώντας τον εκεί...Κόκαλο,χωρίς να κουνιέμαι αλλά ούτε και να μιλάω...
KAMU SEDANG MEMBACA
Γιατί εμένα;
Fiksi Remaja"Είναι ο καινούριος" είπε και τα βλέμματα μας με τον νέο μαθητή κλειδώθηκαν σαν να ήμασταν μόνο οι δυο μας. ... "Είσαι μαλάκας" είπα "ωραίος μαλάκας" μου απάντησε. Όχι δεν θα έπεφτα πάλι σε αυτή τη παγίδα. Όχι ξανά. ... "Κανένας δεν πρέπει να μάθει...