Το σχέδιο

194 10 2
                                    

Άνοιξα και αυτό που είδα με αηδίασε όσο δεν πάει...

Έμεινα αηδιασμένη μερικά δευτερόλεπτα και είπα να φύγω,όταν κάποιος με έπιασε από τον ώμο και με ρώτησε κάτι.

-Τι κοιτάς;;;

Μ-Δες και μόνος σου είπα και έφυγα αηδιασμένη.Ήταν ο Αλέξης με την Αντωνία και ήταν ξαπλωμένοι στο πάτωμα και...ιουυυ,σπίτια δεν έχουν;;;Μόνο που το είδα αυτό μου ψιλό κόπηκε η όρεξη για φαγητό για την υπόλοιπη μέρα...

-Αυτή μου την έπεσε δέκα λεπτά πιο πριν και της έριξα άκυρο,είπε και άρχισε να γελάει

Μ-Που βρίσκεις το αστείο ρε Σπύρο;;;

Σ-Δεν ξέρω,είπε και άρχισε να γελάει περισσότερο...Τώρα όμως γελούσα και εγώ.Δεν ξέρω τι μας είχε πιάσει.Παίζει να γελούσαμε για δέκα λεπτά,μέχρι που δεν άντεξα άλλο και έπεσα στο πάτωμα.

Έκατσε δίπλα μου και ακουμπήσαμε στο τοίχο,είχαμε περπατήσει όσο γελούσαμε και ευτυχώς δεν ήμασταν κοντά στις τουαλέτες.

Σ-Σε έψαχνα για να σου πω.Άργησα να έρθω και τα κορίτσια μου είπαν τι έγινε και έτσι σε βρήκα.Λες και διάβασε το μυαλό μου ότι αναρωτιόμουν πως βρέθηκε εδώ.

Μ-Σωστά χθες μου είπες ότι θες να μου πεις κάτι αλλά είναι μυστικό...Πες γιατί με έχεις σκάσει!

Σ-Λοιπόν,δεν θα κάνω πρόλογο θα στο πω κατευθείαν...Ο Χρήστος γουστάρει την Κωνσταντίνα και θέλει βοήθεια για να την πλησιάσει.

Μ-WTF?!?!

Σ-Εγώ περίμενα χειρότερη αντίδραση,είπε και χαμογέλασε.

Μ-Και εγώ τι μπορώ να κάνω;;;

Σ-Να την ψαρέψεις και να δεις...

Μ-Πρέπει να με βοηθήσει και η Ισμήνη σε αυτό,μόνη μου δεν μπορώ να τα καταφέρω,δηλαδή θα καρφωθώ

Σ-Εγώ πιστεύω σε εσένα,ότι θα τα καταφέρεις,είπε και μου κράτησε το χέρι.Μαρίνα μην κοκκινίσεις.ΜΗΝ.ΚΟΚΚΙΝΊΣΕΙΣ.

Τον κοίταξα στα μάτια και χαμογέλασα,νομίζω ότι δεν κοκκίνισα.ΕΛΠΊΖΩ για την ακρίβεια.Πάλι καλά χτύπησε το κουδούνι και πήγα να φύγω αλλά κάτι μου είπε και με σταμάτησε.

Σ-Και άμα όντως χρειάζεσαι την βοήθεια της Ισμήνης,ξέρω κάποιον που θα χαρεί πολύ να της το πει.

Τον κοίταξα περίεργα.Τι ακριβώς λέει;;Με έχει μπερδέψει αυτό το παιδί..

Σ-Ακολούθησε με,είπε και εγώ το έκανα χωρίς να πω τίποτα.

Spyros' POV

Τι σκατά σκεφτόμουν και της έπιασα το χέρι,ρε φίλε.Αλλά,είχε τα μαλλιά της μπροστά και δεν μπορούσα να δω την αντίδραση της γαμώτο.Αυτή η κοπέλα θα είναι ή η σωτηρία μου ή η καταστροφή μου.Το ξέρω.

Marina's POV

Πήγαμε στην πίσω αυλή και είδα τον Αλέξη με το τσουλάκι του,εεε την Αντωνία εννοώ να με κοιτάνε.Μία εμένα και μία τον Σπύρο.Κάτι σκαρώνουν αυτοί αλλά δεν έχω χρόνο να το ψάξω.Ο Σπύρος είπε κάτι στον Άγγελο και οι δύο τώρα με πλησίασαν.

Α-Άρα είσαι μέσα;

Μ-Άμα ο φίλος σας δεν κάνει καμία βλακεία,μέσα είμαι...

Α-Ωραία πάω να το πω και στην Ισμήνη.

Σ-Κάτσε ερωτοχτυπημένε.Άμα της πάρουμε και τις δύο εδώ εκτός από την Κωνσταντίνα,θα καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά.Δεν είναι χαζές.Περίμενε μέχρι το επόμενο διάλειμμα.Τα μούτρα του κατέβηκαν μέχρι το πάτωμα.Δεν μπορώ να πω ότι δεν το ευχαριστήθηκα,αφού στο παρελθόν είχε κάνει πολλές μαλακίες εις βάρος της Ισμήνης.Αλλά τώρα τι τον είχε πιάσει;Μωρέ λες να έχουν δίκιο τα στιχάκια που λένε:όταν αυτή προχώρησε,αυτός γύρισε.Καλά δεν το θυμάμαι όλο αλλά καταλάβατε.

Μ-Τι στο ...καλό γίνεται εδώ;;,ψιθύρισα στον Σπύρο και αυτός απλά με κοίταξε με ένα πλάγιο χαμογελάκι,χωρίς να πει τίποτα.Είναι λίγο creepy αλλά μου αρέσει...

_Στο διάλειμμα μετά την 5η ώρα_

Ήμασταν όλοι εκεί και συζητούσαμε τις τελευταίες λεπτομέρειες.

Χ-Την Κωνσταντίνα που την αφήσατε;;;

Ι-Στη Μυρτώ.Καμιά φορά έρχεται και επειδή εμείς δεν θέλαμε να ενοχλούμε...

Μ-Τις αφήσαμε μόνες τους,συμπλήρωσα την Ισμήνη και αρχίσαμε να γελάμε.

Ν-Ωραία οπότε από αύριο το σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή;

Μ,Ι,Α,Χ,Σ-ΝΑΙ!

Ν-Okay.Άσχετο αλλά βαριέμαι,τώρα ποιος κάνει και τις υπόλοιπες ώρες;;;Φεύγουμε;;;

Χ-Ναι ρε,πάμε να πάρουμε τσάντες.

Σ-Κορίτσια θα έρθετε;;;

Μ-Μπααα,δεν κάνουμε τέτοια εμείς.Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σας καλύψουμε.

Α-Οκ,τα λέμε αύριο.

Ι,Μ-Bye...

Antonia's POV(Δεν το περιμένατε)

Αν-Οπότε αύριο θα ξεκινήσουμε το σχέδιο μας;;;

Αλ-Αχά,και θα μάθουν να μην τα βάζουν μαζί μας.

Θα τους διαλύσω.Και την άλλη την πατσαβούρα και τον άλλο το πούστη,που τόλμησε να μου ρίξει άκυρο.Σε ποια;;;ΣΕ ΕΜΈΝΑ.Όχι Σπυράκο,δεν με ξέρεις καλά εμένα.Δεν ξέρεις τι είμαι ικανή να κάνω...


Γιατί εμένα;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora