Τελειώσαμε!

114 7 0
                                    

Πάει να κάνει άλλο ένα βήμα προς τα εμένα αλλά δεν παίζει.Δεν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσω να με ξανά ακουμπήσει.

Χωρίς να το σκεφτώ τον πιάνω από το γιακά και τον γυρνάω και τον χτυπάω με δύναμη στο τοίχο.

Με κορόιδεψε ρε γαμώτο αλλά μόνο που τον χτύπησα, πονάω και εγώ μαζί του.

Σ-Μαρίνα τι κάνεις;Ρώτησε φανερά τρομοκρατημένος.Τι έγινε τώρα που ξύπνησα φοβάσαι Σπυράκο;

Μ-Τελικά πόσο ψεύτικος είσαι ρε φίλε;

Σ-Μαρίνα πραγματικά τι στο διάολο κάνεις!?Αν είναι για αυτό κάτω στη τραπεζαρία αυτό ερχόμουν να σου πω από μόνος μου τώρα!

Με κοιτάει με ένα βλέμμα λίγο θυμωμένο και πάρα πολύ απορημένο.Σε λίγο λες και θα δω τα ερωτηματικά πάνω από το κεφάλι του.Σε αντίθεση με εμένα που το πρόσωπο μου στάζει ειρωνεία και απογοήτευση.

Μ-Και να ήταν μόνο αυτό...Τα ξέρω όλα Σπύρο.ΌΛΑ!

Σ-Ποια όλα ρε Μαρινάκι,πες μου να καταλάβω και εγώ...

Μ-Μην τολμήσεις να με ξανά πεις έτσι!Το ακούω από εσένα και με κάνεις να συχαίνομαι το ίδιο μου το όνομα.Αλήθεια όταν με πήδαγες σκέφτηκες καθόλου τις συνέπειες των πράξεων σου;

Σ-ΓΑΜΏΤΟ ΜΑΡΊΝΑ,ΕΞΉΓΗΣΕ ΜΟΥ!

Μ-ΚΌΨΕ ΤΟ ΘΈΑΤΡΟ ΓΑΜΏ ΤΗ ΜΟΥ!Ωραία κάτσε να σου εξηγήσω τότε.Όταν με κορόιδευες και παράλληλα πηδιόσουν με την άλλη τη πουτάνα ήταν καλά;;;είπα και έδειξα την Αντωνία.

Αν-Α,για άκουσε να σου πω-

Μ-ΣΚΆΣΕ,είπα τονίζοντας κάθε γράμμα!Δεν τόλμησε να πει ή να κάνει κάτι.Πρώτη φορά με έβλεπαν τόσο θυμωμένη και το μάτι μου να γυαλίζει και η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπήρξα ποτέ ξανά τόσο θυμωμένη.Τόσο απογοητευμένη...

Μ-Σπύρο θα ήθελα να ήξερα.Όταν ήμασταν στη παραλία και σου είπα τα πάντα για εμένα δεν ντράπηκες καθόλου.Έστω λίγο!

Σ-Μωρό μου πραγματικά δεν καταλαβαίνω...

Μ-ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΜΗΝ ΜΕ ΛΕΣ ΈΤΣΙ.Ξέρεις κάτι αγόρι μου,είσαι πολύ άνανδρος τελικά.ΑΝ ΉΣΟΥΝ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΛΊΓΟ ΆΝΔΡΑΣ ΤΏΡΑ ΘΑ ΤΑ ΕΊΧΕΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΊ ΌΛΑ!ΌΛΑ!

Πλέον φώναζα και δεν με ένοιαζε τίποτα.Ούτε ποιος κοιτούσε,ούτε αν ακουγόμαστε.

Ο Σπύρος έσφιξε τις γροθιές του και μπορούσε άνετα να με σπρώξει και να με χτυπήσει αλλά δεν το έκανε.Περίμενε εκεί με εμένα να το πιέζω στον τοίχο.

Γιατί εμένα;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora