Spyros' POV
Ευτυχώς για όλους το ασθενοφόρο ήρθε και την πήρε.Τα ρούχα μου έχουν γεμίσει αίματα αλλά πραγματικά είναι το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει.Περιμένω έξω από την εντατική και έχω ειδοποιήσει και τους υπόλοιπους.Σε λιγάκι θα είναι εδώ.
_1 ώρα μετά_
Χριστέ μου γιατί κάνουν τόσο πολύ.Δεν αντέχω στην αναμονή.
Ένας γιατρός βγήκε έξω με σοβαρό ύφος και μας κοίταξε
Γιατρός-Είστε συγγενείς της κοπέλας;;;
Ισμήνη-Όχι,φίλοι.Οι γονείς της λείπουν στο εξωτερικό λόγο δουλειάς και τα αδέρφια της βρίσκονται εκτός χώρας,για χρόνια.
Γιατρός-Οπότε δεν θα φτάσουν έγκαιρα.
Σπύρος-Συγγνώμη,γιατρέ τι συμβαίνει;;;Πείτε μας!
Με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και ήλπιζα από τα βάθη της καρδιάς μου να μην μας πει ότι δεν τα κατάφεραν.
Γιατρός-...Λοιπόν,το χειρουργείο βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο,αφού έχει χάσει πάρα πολύ αίμα και οι πληγές τα πόδια της είναι ξυστά από την κεντρική αρτηρία.Η αλήθεια είναι ότι είχε ένα πολύ μικρό σκίσιμο η αρτηρία και το αίμα δεν σταματάει.Ούτε από εκεί,ούτε από το κεφάλι της.Τα τραύματα είναι υπερβολικά βαθιά.
Άγγελος-Δηλαδή γιατρέ;;;
Γιατρός-Δεν θέλω να σας πω ψέματα.Τα αποθέματα από αίμα μας τελειώνουν και χρειαζόμαστε αίμα.Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να μην αντέξει.
Έκλεισα το πρόσωπο μου στις παλάμες μου.Δεν πίστευα στα αυτιά μου.
Χρήστος-Είπατε ότι τα αποθέματα τελειώνουν.Ωραία θα δώσουμε εμείς αίμα.Όλο και κάποιος από εμάς θα έχει την ίδια ομάδα αίματος.
Γιατρός-Ελπίζω να έχεις δίκιο,γιατί αυτό είναι λίγο δύσκολο.
Τον κοιτάξαμε με απορία.Τι λέει μωρέ.
Γιατρός-Έχει κανείς από εσάς ΑΒ-
Κωνσταντίνα-Πάντα αρνητική αυτή η κοπέλα.
Την άγριοκοίταξα.
Σπύρος-Δεν είναι ώρα για πλάκα!
Κωνσταντίνα-Το ξέρω αλλά εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω.Έχω Α+,δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να μην καταρρεύσω.
Ισμήνη-το ίδιο και εγώ.
Σ,Χ,Ν,Α-Εμείς δεν έχουμε ιδέα.
Σπύρος-Που μπορούμε να πάμε να κάνουμε τις εξετάσεις;;;
ESTÁS LEYENDO
Γιατί εμένα;
Novela Juvenil"Είναι ο καινούριος" είπε και τα βλέμματα μας με τον νέο μαθητή κλειδώθηκαν σαν να ήμασταν μόνο οι δυο μας. ... "Είσαι μαλάκας" είπα "ωραίος μαλάκας" μου απάντησε. Όχι δεν θα έπεφτα πάλι σε αυτή τη παγίδα. Όχι ξανά. ... "Κανένας δεν πρέπει να μάθει...