Άλλο που δεν θέλω

191 12 0
                                    

Spyros' POV

Σκέφτομαι κάθε μέρα που περνάει την Μαρίνα...Τι στο καλό συμβαίνει με εμένα.Τα πηγαίνουμε πολύ καλά αλλά μου αρέσει πολύ να την νευριάζω και να της πηγαίνω κόντρα...Νευριάζει και είναι τόσο όμορφη...Πλάκα πλάκα δεν ξέρω πολλά για αυτήν και πραγματικά θέλω να μάθω...Τι πάει στραβά με εμένα;;;Εγώ είμαι αλλιώς.Δεν κάνω σχέσεις,είμαι μόνο για μια νύχτα...Τέλος.Αλλά δεν μπορώ να την βγάλω από το γαμημένο το μυαλό μου.

Άσχετο αλλά ο άλλος το πήρε το μήνυμα ότι δεν πρέπει να πειράζει ότι είναι δικό μου και δεν την ξανά ενόχλησε.Τι δικό μου;;;Τι λέω;;;

Όσο για τον Άγγελο,δεν νομίζω ότι είναι αυτός ο προδότης,αλλά ποιος μπορεί να ξέρει το μυστικό μου και να του το είπε;Θα τρελαθώ.Άμα συνεχίσω έτσι θα τρελαθώ σίγουρα...Και δεν έχω κάποιον να μιλήσω.Ο Άγγελος,εκτός από το θεματάκι,αυτόν τον καιρό είναι αλλού.Σε κάποια πετάει το μυαλό του αλλά δεν μου λέει.Ο Χρήστος και Νίκος (τα άλλα δύο παιδιά που αποτελείται πλέον η παρέα)έχουν και αυτοί τα δικά τους,δεν θέλω να τους πρήζω,άσε που δεν ξέρω τι να τους πω...Καλά καλά εγώ δεν ξέρω άμα μου αρέσει...Πφφφ δεν ξέρω.

_Σπίτι Χρήστου_

Χ-Μαλάκες δεν ξέρω τι να κάνω;Είναι ωραία γκόμενα αλλά δεν της αρέσω,το ξέρω.Με θεωρεί κωλοχαρακτήρα.

Ν-Γιατί δεν είσαι;;;

Εδώ όλοι γελάσαμε ακόμα και ο Χρήστος

Χ-Σκάσε ρε μαλάκα.Αυτή είναι διαφορετική από τις άλλες.

Α-Πας στοίχημα ότι θα της φερθείς όπως τις άλλες;

Χ-Όχι.Θα δείτε...Σπύρο εσύ τι λες;;;ΣΠΎΡΟ.

Σ-Ε,τι;

Α-Που πετάει ρε μαλάκα το μυαλό σου;

Σ-Πουθενά,σκεφτόμουν κάτι για τη μηχανή μου.

Α,Ν,Χ-Ψέμααα...

Σ-Σκάστε ρε.Ναι,εεεε, εγώ λέω ότι ίσως τα καταφέρεις να την ρίξεις αλλά είμαι 99% σίγουρος ότι θα τα κάνεις σκατά.

Χ-Άντε γαμηθήτε.Ψάχνω και εγώ υποστήριξη από εσάς...Αφού σας ξέρω.

Ν-Το βρήκα!Θα βάλουμε κάποιον να προσεγγίσει κάποια φίλη της και να την ρωτήσει τι της αρέσει.Βέβαια να είναι και αυτή στο κόλπο.

Α-Την Ισμήνη να βάλουμε,θα πάω εγώ.

Χ-Τι φάση ρε φίλε εσύ με την Ισμήνη;Πριν λίγα χρόνια ούτε να την φτύσεις και τώρα θες να συνεργαστείτε;

Α-Για το καλό του φίλου μου τα πάντα...

Ν-Όχι την Ισμήνη την ψαρεύουν εύκολα...Την Μαρίνα θα βάλουμε και θα πάει ο Σπύρος.

Σ-Τι λες ρε;Από που και ως που;;;

Χ-Γιατί ρε καλή ιδέα είναι.Έλα ρε φίλε σε παρακαλώ,είναι η μόνη λύση,αλλιώς θα αφήσουμε τον ερωτευμένο,τον Άγγελο και θα τα κάνει σκατά.

Σ-Πφφφ,άντε καλά.

Α-Άλλο που δεν ήθελες και εσύ...

Χ-Ισχύει,τώρα τελευταία σας βλέπω πολύ κοντά με την Μαρίνα.Τι παίζει;;;

Σ-Τίποτα και πρέπει να φύγω.Τα λέμε μάγκες.

Σ,Χ,Ν-Θα μάθουμε εμείς.

Σ-Δεν έχω να κρύψω κάτι.

Ψέμα σκέφτηκα.Βρήκα δικαιολογία για να περνάω περισσότερο χρόνο μαζί της θα της το πω αύριο.Ανεβαίνω στη μηχανή και κάνω βόλτες.Η ώρα είναι δέκα το βράδυ.Μόλις βγήκε κάποια από το γήπεδο.Ποια είναι;Γνωστή μοιάζει...

Καλά τι κάνει τέτοια ώρα εδώ στην ερημιά;;;Πάω να δω...

Γιατί εμένα;Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt