Μην το κλείσεις

146 11 0
                                    

Τι μπορεί να πάει στραβά αναρωτήθηκα,θυμίστε μου να μην ξανά πω κάτι τέτοιο.Γαμώτο το είχα ξεχάσει αυτό το στενό.Να εξηγήσω τι παίζει.Το δεύτερο στενό που οδηγεί στο σπίτι μου έχει κάπου μία στροφή,αυτή οδηγεί στο σπίτι μου αλλά εγώ η έξυπνη μέσα στα σκοτάδια και όλα αυτά,πήγα ευθεία και δεν έχω ιδέα που βγάζει.

Τώρα περπατάω μέσα στο κρύο και είμαι σίγουρη πλέον ότι κάποιος με ακολουθεί,τον είδα από έναν σπασμένο καθρέφτη που υπήρχε λίγο πιο πέρα.Και δεν μπορώ να γυρίσω πίσω γιατί θα πέσω πάνω του.Γαμώτο σου ρε Σπύρο γιατί δεν σηκώνεις το κινητό;Που είσαι;;;

Λοιπόν θα επιταχύνω το βήμα μου και θα προσπαθήσω να βγω στο κεντρικό.Ακούω αυτοκίνητα,οπότε κάπου εδώ πρέπει να είναι,σωστά;;;

_3 λεπτά μετά_

Σχεδόν τρέχω και ο τύπος έχει καταλάβει ότι τον έχω δει.Εντάξει η μία λύση είναι να παίξουμε κυνηγητό αν και δεν έχω ιδέα που θα πάω και η άλλη...κάτσε δεν υπάρχει άλλη.ΤΡΈΧΑ ΜΑΡΊΝΑ!

Και επειδή η τύχη δεν είναι με το μέρος μου η λάμπα έσβησε,όλο το μέρος σκοτείνιασε και εγώ έφαγα μια πολύ ωραία και θεαματική τούμπα.

Η λάμπα ξανά άναψε αλλά είναι έτοιμη να καεί.Είμαι πεσμένη και σε λιγότερο από 3 μέτρα βρίσκεται κάποιος και κάθετε και με κοιτάει.Έχω χεστεί πάνω μου,το παραδέχομαι.

-Μην ανησυχείς,δεν θα σε βιάσω.Για άλλο λόγο είμαι εδώ.

What the fuck,ρε φίλε.Ποιος είναι αυτός;Η φωνή του δεν μου λέει τίποτα και για ποιον λόγο είναι εδώ;;;Έχω φρικάρει!

Μ-Π-ποιος είσαι-αι;;;;

-Ας πούμε ότι είμαι ένας παλιός φίλος του γκόμενου σου.

Μ-Ε;Τι λες;;;Εγώ δεν έχω γκόμενο,αυτή τη περίοδο.

-Αλήθεια;;;Και ταιριάζετε τόσο πολύ με το Σπύρο.Σας είδα σήμερα το απόγευμα.Πως τον κοιτάς στα μάτια,χάνεσαι όταν είσαι δίπλα του.Και αυτός το ίδιο βέβαια.Φαντάζομαι πόσο θα στεναχωρηθεί άμα πάθεις κάτι.

Σηκώθηκα όρθια,γιατί τόση ώρα ήμουν πεσμένη κάτω, και τότε συνηδειτοποίησα ότι το παντελόνι μου σκίστηκε και έτρεχε αίμα από το γόνατο μου.

-Πάντως να σου πω την γνώμη μου,πολύ ηλίθιο από μέρος σου να του πεις να μην σε περιμένει.Βέβαια έκανες την δουλεία πιο εύκολη για εμένα,γιατί δεν είχα ιδέα πως θα έμπαινα μέσα στο σπίτι σου για να κάνουμε την κουβεντούλα μας και-

Μ-Συγγνώμη,με παρακολουθείς τόση ώρα για να "κουβεντιάσουμε"!?!?Και ποιος στο διάολο είσαι και τι θες;;;

Γιατί εμένα;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora